woensdag 22 november 2023

Tasje voor fototoestel



Mijn naaimachine staat hier echt niet stil.
Voor mezelf maakte ik dit tasje.
Ik maakte voor Leo ook zo'n tasje,
maar net even anders.
( Kijk HIER )
Ik had toen heel veel moeite om
het af te staan omdat ik het zelf
 zo leuk vond.
 Ik wou iets maken voor mijn fototoestel 
en dacht direct aan dit model en 
maakte het gewoon opnieuw. 


We trekken veel foto's met onze gsm's 
maar als ik op uitstap ga, probeer ik er
aan te denken om mijn goede fototoestel
mee te nemen omdat de kwaliteit van 
foto's toch veel beter is.


Ik maakte deze keer geen lang hengsel
aan het tasje, maar twee lusjes, zodat ik
het zakje aan de riem van mijn
heuptasje kan hangen zodat mijn
fototoestel altijd in handbereik is.


De kleurtjes van het stofje vind ik zo
leuk. Ik kocht het in de uitverkoop.
3 euro voor een lapje, het is nog niet eens 
halverwege en ik heb er al twee leuke
dingen uit kunnen maken.
De binnenstof is gewoon bruine stof,
gekregen van de oma,  het zal oude
stof zijn, maar ook dat heb ik al voor 
vele projecten gebruikt.

Jaro is al voor de tweede week ziek thuis.
Hij heeft een flinke hoest en moet
veel rusten en genezen.
Vorige week waren ze hier met
twee ziek thuis. 🙄
De dokter, de apotheek, het ziekenhuis
(Aranka moest weer op controle)
 het blijft wekelijkse activiteiten.
Het is vermoeiend maar gelukkig 
kan ik mijn batterijen opladen
met mijn hobby's, 
het verzet mijn gedachten.

Fijne dag x

7 opmerkingen:

  1. Superleuk dit tasje, Sarah
    Wat fijn dat je zulke leuke hobby's hebt daar krijg je inderdaad energie van!
    Sterkte!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een handig tasje heb je zo gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel handig tasje dat ook nog heel vrolijk is, leuk! Ik hoop dat het met veel uitstapjes mee mag. Beterschap voor Jaro.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk, dat tasje aan je riem. Heel handig hoor. Hopelijk knapt Jaro snel op.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. geweldig tasje voor je fototoestel en handig met die lussen. Dat hebben veel van mijn collega's voor de alarmtelefoon en de sleutels en zo. Alleen natuurlijk niet zo mooi als die van jou.
    Beterschap voor de zieken! Het is weer het seizoen he? Veel zieken overal!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi tasje!! En handig bedacht zo met die lusjes.
    Hier hetzelfde. De naai/ lockmachine maakt uurtjes en hier ook zieken gehad. Maar nu gelukkig iedereen weer op de been.
    Als je op mijn blog kijkt zie je het stapeltje van de afgelopen weken.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is een zeer handige creatie, super gemaakt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah