zaterdag 4 november 2023

Twee gestipte potjes 🪴


Vandaag wil ik jullie graag 
deze plantenhangers tonen.


In de Action kocht ik vorige zomer
twee van deze plantenpotjes.
Daar wou ik iets op stippen en een
ander touw aan bevestigen.


Eerst koos is mijn kleuren uit.
Ik wou iets doen met zwart-wit-fuksia.
Ik stempelde eerst op papier om 
mijn juiste keuze te maken.


Dit werd mijn eerste potje.
Het fuksia geeft een leuk accent.
Ik wou de tweede in omgekeerde kleuren
doen, maar Nomi stelde voor om 
bij potje twee enkel
met zwart en wit te werken.
(Ze is niet zo'n fuksia fan als ik)



Ik volgde haar raad op.
En zo werd potje twee een zwart-wit
kleurencombinatie.
Ik vind hem ook tof geworden.


En zo had ik in april twee 
gestipte plantenpotjes.


Het touw dat er oorspronkelijk bij hoorde,
wou ik niet terug gebruiken.


Ik knoopte met de handleiding
van 'Handmade Heaven' deze
 macrame in juni.


In september zette ik er plantjes in.
 (stekjes van mijn graslelie)


Nog een collage van mijn leuke potjes 


1 potje hangt nu bij het keukenraam en
is al aardig gegroeid.


Het andere plantje neemt een rustiger
groeitempo.

Ik geniet van al de plantjes die overal
staan en groeien in huis. 🪴

Fijne dag!

16 opmerkingen:

  1. Ze zijn echt weer te leuk je bloempotjes!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen. Jij hoeft je nooit te vervelen, zo veelzijdig als jij bent want dit is ook weer zo leuk. Ik denk dat je met genoegen naar de potjes kijkt en terecht.
    Fijn weekend en liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Sarah
    Zo mooi die plantenhangers
    Heel gezellig in huis
    Knap gestipt en geknoopt!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee beauties zijn het geworden! Hier staat zo'n plant op tafel in een grote glazen bak... Overal uitlopers met blommekes, zo leuk en hij groeit maar door!
    Goed weekend Sarah!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een gezellige serie gestipte potjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is dit toch geweldig leuk. Van twee saaie potjes twee mooie stippotjes maken. En dat nieuwe touw eraan maakt het helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk!
    Fijn weekend, groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn ze allebei mooi geworden, Sarah. Ik hou van fuchsia, maar vindt die zwart/witte toch mooier.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt leuk zo'n gepimpt bloempotje. Ze zijn allebei mooi.
    Dat plantje groeit met niets, ik heb ze overal staan tot in de badkamer toe.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je bent weer lekker bezig geweest, een stoere trui, een vrolijke tas een mooi kaartje en twee toffe bloempoten
    Ziet er gezellig uit bij jou raam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze zijn beiden echt supergaaf en perfect voor je plantjes, staat heel leuk zo voor je raam, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit zijn weer twee hele leuke potjes met mooi stipwerk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele mooie gestipte potjes Sarah, en ook je zeefdruk is weer geslaagd. Je bent er eentje met gouden handjes hé. Fijne zondag. Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Knap gedaan en erg mooie, professionele resulaten!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah