dinsdag 21 november 2023

Twee fietszadelhoezen



Ik maakte afgelopen week 
2 fietszadelhoezen 
Aranka en Nomi vroegen tegelijkertijd
(zonder dat ze het wisten van elkaar)
of ik een hoes wou maken, die 
past bij de kleur van hun fietszakken.


Voor Aranka recycleerde ik een 
oude zwemzak.
De tekening was vergaan, maar vanbinnen
was de stof nog bruikbaar.


Zoals je ziet, kon ik er een met
wat gepuzzel een 
mooie zadelhoes uit maken.
(Wat hou ik van die projecten waarbij
dat iets oud een nieuwe bestemming krijgt)


Aranka was er heel blij mee.


Voor Nomi werd het een 
groene hoes.
Daarbij recycleerde ik een stuk van 
een hoes van een oude slaapzak.

Een klein projectje met maximaal
plezier voor mij en de dochters.

🚲

Fijne dag!

 

12 opmerkingen:

  1. Weer een paar mensen gelukkig gemaakt,Sarah
    Leuk gemaakt en hergebruikt, wat ben je toch weer slim!
    Fijn dat Aranka weer kan gaan fietsen
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk de zadelhoesjes het zelfde als de tassen.
    Knap gedaan.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk, en bij dit natte weer komen ze goed van pas!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Sarah,
    Wat een leuk projectje!
    En wat ziet Aranka er goed uit!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super idee Sarah....en heel leuk uitgevoerd!
    Fijn dat de meisjes er zo blij mee zijn!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je bent werkelijk van alle markten thuis zeg. Wat heb je dit weer slim gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ben jij een creabea, je weet van bijna niets iets te maken, recycling ten top. Prachtige hoes voor de meiden, helemaal passend bij de fietstassen. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ziet Aranka er goed uit!
    En wat leuk zulke projecten zelf maken.
    Ik geniet altijd met jou mee, als je zoiets moois maakt van iets ouds, vind ik zó knap.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi gemaakt, ziet er weer tof uit
    Fijn dat Aranka weer kan fietsen, dat is ook een goed teken dat het allemaal goed komt

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie hoezen !! En tof dat je ze hebt aangepast aan de kleur van de fietstassen.
    Hier ook bezig met de naaimachine maar weer hele andere projecten.
    Fijne dag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah