zaterdag 30 maart 2024

3 gestipte bloempotten



Ik ben drie vrolijke bloempotten rijker!
Ik word hier zo blij van 😉


Ik vond een tijd geleden drie 
witte potjes bij de kringloopwinkel.
Ze stonden al een tijdje op mijn vensterbank
te wachten tot ze versierd zouden worden.
En dat is deze maand gelukt!


Ik gebruikte 3 keer dezelfde kleuren 
maar verwisselde de volgorde elke keer om.
Ik gebruikte de grote cirkel van het
patroon 'toffe theepot' van Stipstijl.
En na wat avonden stippen had ik
onderstaand resultaat:


Vrolijk setje!


Met een plantje erin staat het leuk.


De kleuren passen helemaal bij mijn
interieur merkte ik als ik ze
leuk op de foto wou zetten.
Dit is potje 1.


Dit is het tweede potje dat ik stipte.


En dit is het laatste potje wat ik stipte.
Met drie staan ze nu vrolijk op
mijn vensterbank in de living.

Ik zit helemaal in mijn stipjesfase,
dus er volgen zeker nog gestipte projecten.

Hier is de paasvakantie gestart en 
de komende 2 weken zal het thuis 
dus extra druk zijn, maar ook
extra gezellig.

Fijn weekend!





 

10 opmerkingen:

  1. Dat heb je weer heel leuk gedaan Sarah, ik word er vrolijk van.
    Fijne dag en hele mooie Paasdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gezellig Sarah
    Zulke leuke gestipte potjes, past leuk in je kleurrijke interieur!
    Fijne paasdagen en een gezellige vakantie met de kinderen
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er super gezellig uit, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuke, vrolijke potjes, mooi gestipt.
    Veel plezier met je gezin.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat zijn gelukje, als je dit soort potjes vindt bij de kringloop, want jij weet van een saai wit potje iets heel vrolijks te maken.
    Heerlijk om te doen en nu het af is kan je er volop van genieten.
    Wat een mooie kleurencombinatie heb je gekozen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zie het niet, mijn "foutje".
      Is het de tijd (later op de avond) of heb ik mijn bril niet goed op?

      Verwijderen
  6. Wat een leuke potjes zijn het nu. En wat gebruikte je een vrolijke kleuren.
    Lekker met elkaar genieten van de vakantie! Hier hebben we geen Paasvakantie maar eind april begint hier de meivakantie.
    Fijne Paasdagen!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo vind ik stippen helemaal mooi! Lekker vrolijke potten zijn het geworden; daar word je toch blij van... Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn ze leuk geworden, heel tof gestipt! Volgens mij zag ik je kommetje (Dots of happiness) voorbijkomen in de mail van Nienke...
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Sarah,
    wat een prachtige bloempotten heb je gestipt! Ik vind dit een heel goed idee. Ik heb wel eens een kommetje gestipt, maar helaas laat het op den duur los. Ik doe het echt volgens voorschrift, maar helaas toch... En een bloempot hoef je niet af te wassen.... dus dat moet ik echt eens proberen!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah