vrijdag 29 maart 2024

Jarige Richard 🏍️



Vorige week was Richard jarig.
Martha deed een oproepje en daar 
deed ik graag aan mee.


Stoer papier en een motor 🏍️ kwam
op de kaart en een vlaggetje
met zijn leeftijd erop.


Ook vanbinnen kwam de leeftijd.
Die moesten we een beetje raden.
Maar met speurwerk op Martha's blog en
mijn wiskunde nog eens boven te halen,
kwam ik op de leeftijd van 63.
Ik zag al op Martha's blog dat hij
toffe kaarten heeft ontvangen.
Er gaat niets boven echte post op
een verjaardag en zeker als ze
persoonlijk zijn. 🏍️

Fijne dag!

 

7 opmerkingen:

  1. Ik vind het een hele leuke kaart.
    Fijne dag en Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave, stoere kaart!
    Nog heel erg bedankt voor het mooie kaartje dat je stuurde voor mijn verjaardag!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha die Sarah
    Ja ook deze kaart heeft een mooi plekje gekregen in Richards werkkamer, nogmaals bedankt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat knap om zo'n leeftijd te hebben achterhaald.
    Heel erg leuk, deze pessimistisch kaart. Dat vond ik het leukste aan zelf kaartjes maken, dat je er een persoonlijk tintje aan kan geven.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oooooh, hier bedoel je....🤣🤣.. sorry, haha, ik lees mijn berichtjes meestal terug voordat ik ze plaatst, maar soms gaan mijn vingers sneller dan mijn hoofd, dan krijg je dit!
      🤣🤣

      Verwijderen
  5. hoi! Ik zie dat ik gewoon berichtjes gemist heb van je! Wat raar is dat. Meestal mis ik er nauwelijks 1.
    Deze kaart voor Richard is heel tof! En jij hebt de leeftijd netjes aan de binnenkant gezet! Ik had het ook goed, net als jij wat speurwerk gedaan en gaan rekenen!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah