maandag 4 maart 2024

Femminde daagt Sarah uit #20 'Houten hart en schets'



Vandaag is het weer tijd voor
een uitdaging!
Femminde stuurde me een tijd geleden
een leuk pakketje op met
verschillende opdrachten,
vandaag is de laatste aan de beurt.


Dit was het hele pakket.
De opdracht voor vandaag is te 
werken met het houten hart en
onderstaande schets.


Daar kon ik wel wat mee.


Deze kaart doet volledig 
aan de opdracht. 


Ik had nog een hart over en daar 
mee maakte ik deze kaart. 


Ik voel de lente aankomen!


En zo heb ik met de houten harten
er twee kaarten bij.


Van de allerlaatste bloempjes,
die ik nog over had, wist ik
nog deze kaart te maken.


De achtergrond is een bruin papier
dat ik bewerkte met een stempel
met houtnerven (SU), dat geeft
altijd een leuk effect.


Van het hele pakketje dat ik kreeg
van Femminde kon ik 5 leuke
kaartjes maken, die wellicht snel de
deur uit zijn want Aranka en Nomi
zagen er al potentieel in voor 
vriendinnen. 😂

Laat de lente maar komen,
want echt ik ben de winter zo zat!
Ook weer geveld met een stevige 
verkoudheid en hoest,...

Nu nog even gauw gaan piepen
bij Femminde 👁️‍🗨️

Groetjes x



 

15 opmerkingen:

  1. die zijn leuk geworden ! mooie lentekaartjes
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sarah,
    Eindelijk weer een berichtje van mij.
    Ik ben nog niet helemaal terug in blogland.....
    Ik heb veel moois gemist bij je zag ik......ook dit zijn hele leuke kaartjes!
    Hopelijk kan ik het weer een beetje oppakken.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig pakket kreeg je en wat een schitterende vrolijke voorjaars kaarten heb je ermee gemaakt!!!
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke hippe kaarten, Sarah
    Heel mooi gemaakt met al fie kleine onderdeeltjes!
    Fijnev dag en beterschap, liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie kaartje uit het pakketje allemaal zo gezellig met de leuke kleurtjes en leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat een gave kaarten!! Je hebt je echt helemaal uitgeleefd. Stuk voor stuk erg mooi geworden.
    En zo helemaal voorjaar. Hier gisteren een stralende dag. Echt van genoten. Het is nu weer erg bewolkt.
    Jij sterkte met je verkoudheid.
    En ja op naar de volgende uitdaging. Zijn weer hele andere maar ook weer leuk.
    Fijne dag verder!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke en fleurige kaarten heb je gemaakt, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een hartelijke kaarten, heel leuk.
    Beterschap, de zon zal je goed doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke serie vrolijke kaarten heb je met het pakket gemaakt. En beterschap toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je een toffe serie kaarten gemaakt met het pakket. Helemaal voorjaar!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een vrolijkheid vandaag op jouw blog. Hele mooie kaarten met lekkere frisse kleuren>
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ze zijn enig. Heerlijk om creatief aan de slag te gaan. Hopelijk word je niet echt ziek.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Toffe kaartjes, ziet er heel gezellig uit, ik proef al lente . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw wat heb je een mooi kaart gemaakt met de sketch. En al met al een geweldige serie! Niet ziek worden hoor! het mooie weer komt eraan!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is een pakket wat goed bij jou past.
    Je maakte er 3 hele leuke kaartjes mee.
    Wat leuk dat de kinderen je kaartjes zo goed weten te vinden, daar maak je toch met liefde en voorraadje voor.
    Ik wil ook Lente!!
    Ben alle refen en sombere dagen héél erg zat, bleeker.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah