maandag 1 juli 2024

Terras is weer netjes



Ik heb het kruidenhoekje 
op terras onder handen genomen.
Er groeit rozemarijn, salie, munt,
citroenmelisse, bonenkruid,
aardbei, bieslook en aardbeiplantjes.


Ik heb een blauwe bessen struik en
een stekelbesstruik gepland.


De bloemen die ik van Nomi kreeg
met moederdag kregen een nieuwe pot
 en eergisteren kwamen er weer 
nieuwe bloemen aan.


En gisteren belde de buurvrouw aan,
ze gaat met vakantie, haar mama had 
plantjes gekregen maar ze heeft geen
tijd om ze te verzorgen en gaf
ze aan mij.
De roze bloemen zaten opgepropt 
in 1 pot, ik maakte er 2 van.


En deze gaf ze me ook. Leuk!

Ik zaaide op terras ook al 
komkommerkruid, bloemzaadjes en
ik ben nog van plan om
nog dingen te zaaien.

Ik ben benieuwd hoe het er over
enkele weken gaat uitzien.

Morgen laat ik de tuin zien!


5 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk hoekje, letterlijk, met al die kruiden en de fruit plantjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Sarah,
    Leuk die kruidenhoek!
    Zelf heb ik geen groene vingers, ben al blij met ons gazon en een paar bloemende planten in bakken en een pot. Geniet ervan!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er weer goed uit, handig als je de kruiden zo dichtbij hebt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit ziet er al mooi uit en ik ben benieuwd naar de rest van de tuin...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi werk Sarah
    En wat leuk al die planten en bloemen
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah