maandag 25 september 2017

A happy hello




Bij CCCB is er weer een leuke opdracht:
# 380 Apples Eveywhere.
Toevallig kwam ik deze week dit
Retropapier tegen vol appels.
Ik versierde er weer dit leuke
 modelletje van kaart van Su mee.
Ik heb de stans zelf niet maar ik kreeg
 eens drie uitgestantse basiskaarten kado.
Dit was de laatste. Jammer.
Ik vind het een kei leuk model.


Plat ziet het kaartje er zo uit.


Open zo.
Ik liet het kaartje verder zo
omdat alle appels samen al
zo leuk zijn.

Wat een heerlijk nazomer weekend!
We hadden een druk weekend
met voorlezen, een wandeling met
oma, een verjaardagsfeestje,....
Vandaag VEEL werk thuis:
was, opruimen, stofzuigen,...
Na zo' n druk weekend lijkt het altijd
of er een tornado door het huis kwam.
4 kinderen= VEEL leven in huis.
Vandaag dus huishouddag!


27 opmerkingen:

  1. Erg leuke appeltjeskaart, Sarah.
    En succes met de huishouddag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi, fris kaartje!
    Succes vandaag...
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart met deze appeltjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. succes met alle klusjes vandaag!
    leuke kaart met dat retropapiertje!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is ie super leuk Sarah, je ballon hieronder vind ik ook enig!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een grappig kaartje, leuk model zeg!

    Succes vandaag.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk al deze appeltjes, Sarah!
    Graapig ziet het er uit.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig retro papier! En ja een leuk model... Hier ook werk en huishouddag gecombineerd vandaag.... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke appeltjeskaart, de stans heb ik wel maar moet hem zeker vaker gebruiken zie ik hier.
    De wasmachine draait voor de 3e keer, de stofzuiger werkt op volle toeren en alle ramen en deuren staan open voor het herfstzonnetje, maar nu eerst een appeltjeskaart maken . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke vrolijke kaart! Lief Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is zeker een mooi retro papiertje.
    Leuk kaartje heb je er mee gemaakt.
    Hopelijk is het huishouden weer achter de rug. Lekker genieten van 'leuke' dingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja, echt een geinig model dit!! En al die rode appeltjes, zo vrolijk en leuk! Huis weer aan kant? Dat geeft wel een heel voldaan gevoel! Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jij hebt ook een prachtig appeltjes kaartje gemaakt Sarah!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een vrolijk papier met al die appeltjes, leuk! Het model is dat ook. Inmiddels uitgepoetst? Dan is het wachten op de volgende tornado ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. O, prachtig deze kaart! Het is inderdaad een leuk modelletje en die appeltjes passen er zo goed bij.
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je kaartje trok gelijk mijn aandacht in mijn leeslijst. Het is echt een mooi geheel. Alles klopt bij dit kaartje. Echt heel leuk gedaan, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lovely apple card. Thank you for joining us at City Crafter :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hey Sarah,

    Wat een leuke appelkaart... Ik zag er nog passeren, dus 't zal wel ergens een uitdaging zijn zeker?

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. I love these retro apples - what a great card ! Thanks for joining in at City Crafter.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ja, het kan niet altijd feest zijn! Hier net zo hoor, al heb ik er nu maar 1 a 2 thuis..De plicht roept ook nog wel eens ;-)
    Je kaartje is erg leuk! Super al die appeltjes!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super kaart!
    Het model is natuurlijk top maar ook het papier is helemaal leuk!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een superleuk modelletje ! En wat is dat papier tof zeg !

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een heel mooi kaartje met al die appels in de hoofdrol.
    4 kinderen is natuurlijk ook VEEL gezelligheid in huis!

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ja, een prachtig kaartmodel, en die appeltjes zijn zo leuk, een mooie vrolijke kaart ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah