dinsdag 19 september 2017

Make a Wish


Vandaag heb ik weer een
serie droomkaartjes.
Ik gebruikte drie keer het
mooie elfje van Lavinia.
Op deze kaart ook een mooie
bloesemtak van dat merk.
Bij 1 en 3 maakte ik eerst de
achtergrond dan stempelde ik.


Hier stempelde ik eerst,
bedekte mijn stempel en maakte
een zachte achtergrond.
Daarna kleurde ik de maan en
de vleugels in.
De maan kreeg een glimmend laagje,
maar dat zie je niet op de foto.
De sterren maakte ik met
een stencil van Su.


Deze is de eenvoudigste van
alle drie. Ook hier gebruikte ik
weer de mooie tak.
Deze keer kleurde ik niks extra in.
Het kaart is klein van formaat.


Hier zie je ze alle drie,
van groot naar klein.

Hopelijk blijft het zonnetje
vandaag van de partij ☺

13 opmerkingen:

  1. Die zijn alle 3 even mooi en dromerig! Prachtige achtergronden heb je voor haar gemaakt! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve, dromerige kaartjes.... heel mooi Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn mooie kaartjes geworden Sarah, ook een leuk idee om als nieuwjaarskaartjes te gebruiken. En als de zon blijft kun je toch nog een van de leuke hemdjes aan die je gisteren liet zien :-) Ga straks lekker even op de fiets mijn boodschappen doen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie serie! Leuk om te zien dat hetzelfde stempel toch verschillende kaartjes oplevert. Ik ben fan van de middelste. Mooi die blauwe luchten de gele maan. Ik duim ook voor de zon :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie dromerige kaartjes, Sarah! Heel leuk, zo heel verschillend met dezelfde stempel als uitgangspunt.
    Hier schijnt het zonnetje, ik hoop bij jou ook!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaartjes maak je er van.
    Mooie kleuren, mooie stempel. Heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw....wat een prachtige serie kaarten is dit, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Drie prachtige kaartjes met het lieve elfje. Hele mooie kleuren en prachtige achtergronden. Mooi is de bloementak.
    Heerlijk om je kledingkast zo weer een beetje bij te vullen met mooie spulletjes.
    Prachtige kaart maakte je voor Hermien, mooi die bloemen washisheet en een schattig konijntje
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jij bent een kei in stempelen. Jouw achtergronden zijn bij alle drie de kaarten fantastisch. Zo maakt het ook tot een mooi geheel.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg leuk deze elfen kaarten. Je hebt prachtige achtergrondjes gemaakt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit zijn superkaarten. Die kleuren zijn zo intens, echt heel toffe achtergronden.
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Sarah,

    Wat een leuke serie is dit! Mooie kleurencombinaties!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super lieve kaartjes zijn dit!
    Gr Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah