woensdag 27 september 2017

Kleurenkaartenteam: Turquoise en Grijs


Afgelopen zondag 
( Stickey Sunday ☺ )
zocht ik grijze en turquoise
 tapejes uit en ik begon 
aan een kaartje voor
het kleurenkaartenteam.


Ik plakte ze in een repeterende
volgorde netjes onder elkaar op 
een wit papier en dat plakte ik
op mijn basiskaart.


In het midden een tekstje van
Els Bridgé, dat ik licht
verhoogd opplakte.
En hupsaké klaar was mijn kaart.

Benieuwd wie er nog aan de slag ging
met turquoise en grijs?
Kijk dan op het blog van


35 opmerkingen:

  1. Super leuk met de tapejes ! Prachtige kleur ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jij bent goed op dreef met je tapejes ! leuk resultaat geeft dat altijd, mooi
    dank je wel voor je deelname alweer, op naar de volgende !
    grtjs, Martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk kaartje in de gevraagde kleurtjes! Heel slim om zelf een achtergrondje te maken van tapejes, zou ik ook weer es moeten doen...zeker gezien de voorraad tape hier ;-)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Soms zit de kracht in de eenvoud 😊.
    En de kleuren combinatie is heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt superleuk zeg! Goed idee weer om washi te gebruiken. Ik heb de post gisteren op de bus gedaan. Ben heel benieuwd hoe snel je het hebt...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje Sarah...heel leuk met die tape-jes en ook een super mooie tekst erop...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke vrolijke kaart. Mooie kleurencombinatie zo bij elkaar Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Snap je voorkeur voor sunshine :-) zal er nog een paar spierwitte bij doen,de enveloppe is nog niet dichtgeplakt. leuke kaart weer Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke KKT kaart sarah. Goed gedaan met de tapejes.
    Groetjes Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo heb je snel een leuke kaart. Tof dat je tapejes had in de juiste kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuk met die tapejes in turqoise en grijs, leuk die met de tekstjes op!
    mooie kaart!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel erg mooi, Sarah. Wat leuk dat je zoveel grijze en turquoise tapes hebt. Dus is dit een sticky woensdag...
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een goede manier om op een mooie manier veel washitape te gebruiken! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel gaaf gedaan al die strookjes. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hé ik herken een paar tapejes die ik ook in mijn voorraadbakje heb liggen. Je gebruikt ze eens en vervolgens blijven ze maar liggen en komen niet op. Wat een goed idee om er gewoon een kaart mee vol te plakken. Ik vind hem ontzettend gaaf! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk gedaan! Een kleurencombi die het heel goed doet.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke stickey kaart voor het KKT! De iets verhoogde tekst staat mooi. Tapejes zijn toch wel heel erg gaaf om te gebruiken. Tof dat jij dat zo trouw doet op zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuk kaartje zeg, erg leuk gedaan met die tapejes!
    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super leuke kaart heb je gemaakt met de tapejes.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hé, jij bent weer lekker aan het plakken gegaan. Ik heb deze zomer een beetje een vergelijkbaar kaartje gemaakt (maar toch anders, hoor), dat staat nog in de wachtkamer... Tof gedaan!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hele leuke kaart, wat een goed idee met de washi-tape. De afgelopen week niet online geweest maar nu wel even al je mooie kaartjes bekeken.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Supergaaf kaartje met de tapejes (had daar zelf ook aan gedacht, maar heb een la vol, maar niet in de goede kleuren).
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtig KKT kaartje Sarah!
    Ik kan vandaag mijn kaartje niet linken en ook geen reacties bekijken. Ook kan niet iedereen bij mij reageren.....wat het probleem is weet ik niet........maar ik baal er behoorlijk van!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Goed idee om een achtergrond van tapejes te maken.
    & dan ook nog zo'n leuk kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hey Sarah,

    Dat heb je weer goed voor elkaar gekregen, die tapejes passen echt goed bij elkaar. Ben zelf niet zo'n fan om ze te gebruiken maar deze is echt wel geslaagd!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gisteren te druk gehad en niet aan bloggen toegekomen. Dus nu...Leuk idee zo, met al die strookjes, heel tof kaartje!! Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Het is me gisteren niet gelukt om een berichtje achter te laten. wat een leuk idee om met washitape te werken, knap resultaat.
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Dit is een mooie kaart geworden zo met die tape.
    Leuk idee.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah