vrijdag 22 september 2017

Terug naar school: Turnzakjes


Voor de grote vakantie maakte 
ik twee turnzakjes.
Deze voor mijn zoontje.
Toen ik het stofje tegen kwam
 met die lieve vosjes
 wist ik direct dat is
voor hem bestemd.
Omdat ik aan de andere 
kant een ander leuk stofje
 naaide met robotjes,
( vergeten op de foto te zetten
en ze zijn op school nu ☺ )
 kon ik er 
twee zakjes uitkrijgen.


De andere voor zijn beste vriend,
die naar een andere school ging.
Met dit turnzakje denken ze aan elkaar.
De mama van het vriendje vond dat
een super idee en gaf ons een
geborduurd tafellapje.


Ook heel mooi.


De turnzakjes voorzag ik
van een label.


Hier zie je ze alle twee.
De letters maakte ik met 
flockfolie.

De kleine restjes die ik over had,
die kon ik natuurlijk niet weggooien.
Kom morgen maar kijken wat ik
er mee deed....

15 opmerkingen:

  1. Wat leuk, een soort vriendschapsbandjes zoals we die vroeger hadden, maar dan in de vorm van een super handig gymtasje! Heel creatief en leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk die persoonlijke gymtasjes, mooi gemaakt! En grappig dat je dan weer zo'n mooi geborduurde placemat terugkrijgt...
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend leuk! Daar zijn ze vast heel blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een tof idee, deze tasjes. Wat zullen ze hier blij mee zijn, ze zijn super. En natuurlijk ben ik benieuwd wat je met de restjes doet, je bent zo inventief!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieve turn-tasjes.Daar zijn ze vast heel blij mee Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn ze gaaf, deze turntasjes! Leuk dat je voor het vertrekkende vriendje eenzelfde exemplaar had gemaakt. De namen erop zijn niet alleen handig, maar ze maken het tasje ook extra vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke stof en wat lief om er ook één voor Jaro`s vriendje te maken. Hiermee zijn ze de blits op school.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel tof deze tassen.
    Leuk dat je voor het vriendje ook een persoonlijk cadeautje hebt gemaakt.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hartstikke mooi, Sarah! En wat een leuk idee voor de vrienden.
    Lief ook dat jouw zoontje een mooi geborduurde placemat kreeg.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk!!
    Ik hou van creaties met namen erop, zo persoonlijk en erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat ontztetend leuk Sarah! ZO lief om ook voor Dauwe en turnzakje te maken. EN je bent al net zo zuinig als een Hollander.... ;-)
    Ben benieuwd wat je met de restjes gedaan hebt.
    GerJane

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuke tasjes, wat ben je toch een bezige bij Sarah.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat mooie turnzakjes, zo leuk dat je ook voor het vriendje eentje gemaakt hebt, mooie herinnering ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah