dinsdag 17 oktober 2017

Het mooie van Bloggen ☺ Fotocollages


Deze mooie foto' s
van twee zomers geleden,
daar wou ik iets extra meedoen.
In de Action vond ik de perfect
 kader in A3 formaat.


Het jurkje van de oudste
inspireerde me.
Met een mooie stencil die ik
won bij GerJanne en met distress inkt
versierde ik de hoeken.


De mooie woordjes komen van Marfien.
( We deden een ruil, dat kon je zondag
al op haar blog lezen)
Met distress inkt gaf ik de witte
 woordjes een paars kleurtje.


Voor mijn mama maakte ik ook
nog een collage met foto' s van
deze zomer.
In de hoekjes vellum teksten
die ik van Margo kreeg.

Bedankt blogdinnen voor
de inspiratie!

Gisteren ging er wat mis met dit bericht,
het was gepland voor vandaag maar toch
bleef hij maar zichtbaar in de blogrol gisteren
wat ik ook veranderde.
Zo heb ik jullie misschien 
extra nieuwsgierig gemaakt...



21 opmerkingen:

  1. Wat een leuke collage's! Ik vind die hoeken er ook zo mooi bij passen zo Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke fotocollages heb je zo gemaakt, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fotocollages zijn altijd leuk, zeker als ze zo mooi versierd en ingelijst zijn! Weet zeker dat je moeder er helemaal blij mee was.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk!
    Wel toevallig; voor mijn project waarover vanaf half november meer, heb ik me ook laten inspireren door de jurk van mijn dochter. Zo leuk om dit bij jou dan nu terug te lezen...
    Lief dat je voor je mama ook een collage maakte.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Sarah,
    We hadden al een sneak peak kunnen zien in de blogrol. Wat gaaf hoe je die achtergrond hebt gemaakt en je hebt laten inspireren door het jurkje van je dochter. Ook de collage voor je Mama is heel mooi geworden, die krijgt bij haar vast een prominente plek. Leuk dat je dit hebt gemaakt met de spullen die je gewonnen of gekregen hebt. Fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo kun je goed zien hoe snel je kinderen groeien :-)
    Ziet er prachtig uit, daar kon wel wat "sunshine" bij . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige foto's. Leuk om zo een herinnering te maken.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben een beetje achter met bloggen, maar wat heb je weer leuke berichtjes gepost. Leuk deze foto-collages, zo vrolijk en zo mooi met je kinderen! En wat leuk dat je vanuit allerlei hoeken dingetjes kreeg die je er op kon gebruiken.
    De shirtjes zijn ook erg mooi. Ik moest van het weekend nog zo aan je denken, wij zijn mijn ouderlijk huis aan het opruimen en ik heb dozen vol lapjes gevonden, mijn moeder naaide ook veel. Als je iets dichterbij woonde wist ik het wel...
    En je sticky sunday is ook weer erg leuk!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een mooie collage, mak ik zelf nooit. misschien in de toekomst nog es van onze kleinzoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie, dierbare herinneringen die je zelf op een hele mooie manier verwerkt hebt. Ziet er top uit.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  11. toffe fotocollages! Leuk he die blogcontacten, vind het altijd leuk om eens iemand te ontmoeten !
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Twee prachtige collage's. Bij de eerste is het stempelwerk echt prachtig bij de foto's. Leuk om te zien hoe hard de kinderen groeien. Superleuk die blogcontacten.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi om zo de herinneringen in te lijsten

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Woooow Sarah wat ben je weer lekker creatief bezig geweest met die prachtige foto's van je kids...SUPER leuk...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geweldig, dat je het stencil zo mooi hebt gebruikt. Past er perfect bij zeg. Heel erg leuk. En wat heb je een mooie herinneringen gemaakt. En leuk ja, dat ruilen met blogvrienidinnen. Je kunt ook niet alle kopen, toch?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Als je per ongeluk op publiceren klikt bij het maken van je blogpost is het fotootje weg naar de blogrol. Dat krijg je niet meer ongedaan, hoe snel je je bericht ook weer naar concept terugzet. Ook bij bloglovin en andere volgsites is het zichtbaar. Je kan daar met andere woorden niks meer aan doen. Héél frustrerend, heb ik ook al ondervonden :)

    Je hebt heel fotogenieke kinderen wow! Mooie collages. Je mama zal dit zeker een heel mooi en goed zichtbaar plaatsje geven!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Superleuk idee, mooi uitgevoerd!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dit zijn echt supertoffe collages. Leuk dat je je hebt laten inspireren door de jurk!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw, wat prachtig versierde kaders, en supermooie foto's ! Dat is een mooie herinnering, ook voor je mama ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat heb je prachtige fotocollages gemaakt Sarah!
    Heel erg leuk gedaan en ook voor je moeder heb je er een gemaakt....wat zal ze daar blij mee zijn!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah