woensdag 18 oktober 2017

I pick you * Spotlight Artist ☺


Het lieve muisje van MFT 
gebruikte ik op dit herfstkaartje. 
Ik liet me inspireren 
door een schets die ik al hier 
en daar zag verschijnen.
Op de vlaggetjes stempelde ik
het woordje hoera.


Het witte woordje is er
weer 1 van Marfien.
In ruil gaf ik haar afdrukjes
 van het muisje.

Challenges:
CCCB # 384 Pumpkins
Craftliners # 43 herfstkleuren


Cas on Friday # 118
Fall-Halloween



Ik ontving een badge voor
mijn draken kaartje.


Fijne dag!

18 opmerkingen:

  1. Super leuk kaartje. Schattige stempels Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuke kaart, Sarah.
    En gefeliciteerd met je favorietenkaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi herfstkaartje, lief die muisjes met de pompoentjes! Leuke sketch is dit, zie em veelvuldig voorbij komen, tof.
    Fijne dag, grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee hele mooie kaartjes ! Proficiat met je badge! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig kaartje, Sarah! Zo'n lief muisje.
    Gefeliciteerd met je badge.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtig herfstkaartje met dit lieve muisje.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een schattig kaartje met deze sketch. Gefeliciteerd met je badge! Je hebt er al veel!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke kaart,Sarah met het lieve muisje.Gefeliciteerd met je winnende kaart.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hartstikke leuke en vrolijke kaart!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een superlief kaartje! Proficiat met je badge!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart met dat muisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattig kaartje, heel mooi met die letters ! Proficiat met je badge ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een super lief verjaardagskaartje Sarah. Gefeliciteerd met je badge

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat lief zijn ze hè, die muisjes! Zo leuk voor de herfst.
    Mooie woordstans is het!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schattig herfstkaartje! Leuk dat je meedoet aan de challenge van Cas on Friday!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. zeer geslaagde kaartjes, het schutkaartje vind ik super.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke vrolijke herfstkaart.
    Fijn dat je meedoet aan onze challenge bij Craftliners.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterende kaart in herfst kleuren, leuk dat je mee doet met de challenge bij Craftliners.

    Hugs Wenda

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah