dinsdag 24 oktober 2017

Naaimachienhoes en pedaalzakje


Toen ik in september met mijn jongens
geplastificeerde stofjes ging kiezen 
voor hun zwemzakken,
( zie HIER )
koos ik ook 
iets voor mij want ik wou
allang iets maken voor mijn 
naaimachien.


Eigenlijk was het mijn mama
die het leuke stofje zag liggen.
Het is niet te fel, maar toch vrolijk en
enorm lief met de tekeningen erop. 


Voor de zijkant kozen we dan een
grijze polka dot.
Thuis had ik nog fuksia polka dots
liggen en dat paste perfect
voor het randje 


Voor de pedaal maakte ik
een zakje, zodat ik die ook
netjes kan opbergen
Een oude veter van me
gebruikte ik om het zakje 
handig te sluiten.
Ik ben er kei blij mee.

Gisteren was het gezellig met Margo,
maar veel te kort.
Dus hebben we vandaag weer afgesproken!
We gaan tijdens haar
middagpauze samen naar de
Pipoos wandelen.
Dat breekt haar dagje op het werk
en ik moet toch in de stad zijn vandaag.

16 opmerkingen:

  1. Mooi gemaakt om je naaimachine op te bergen!
    Fijne dag
    En veel plezier met Margootje vanmiddag!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterend gemaakt op je naaimachine, ik zou zo ver niet komen...knap hoor en leuk stofje ook.
    Veel gezelligheid met Margo.

    fijne dag liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi, deze opruimhoezen voor je naaimachine! Leuk stofje inderdaad.
    Veel plezier weer met Margo. Gezellig, die tussen de middag afspraken!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je moeder heeft kijk op leuke stofjes, erg leuk! Zo is je naaimachine mooi stofvrij opgeborgen. Leuke middagpauze besteding, naar de Pipoos :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dat mooi gemaakt, Sarah. Ziet er zo vrolijk uit en meteen alles netjes weggeborgen!
    Veel plezier vanmiddag bij de Pipoos met Margo!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie hoes heb je gemaakt voor je naaimachine. Jullie hebben een gezellig stofje uitgezocht. Veel plezier bij je pipoos afspraak met Margo.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Daar word ik weer met mijn neus op de feiten gedrukt, deze zou ik ook eens moeten maken want mijn machien staat nu onder de tafel omdat ik nog en broek moet repareren . . .
    Gevaarlijke tochten zo in de pauze, Pipoos en tijd gaan niet goed samen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gave naaimachinehoes! Die ziet er heel wat leuker uit dan mijn originele Singer-hoes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige hoes en tasje,Sarah.Leuk vrolijk stofje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat is die chique. prachtige hoed
    bedankt voor de verjaardagskaart
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Supermooie machinehoes en zakje, wat een leuk stofje ! En tof, dat jullie weer samen hebben genoten in de stad ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die hoes en het zakje zijn prachtig ! Wat een mooie stof ! Die heeft je mama goed gezien ! Het was super gezellig vanmiddag ! Leuk zo samen gaan shoppen !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige naaimachinehoes heb je gemaakt Sarah...en ook nog een zakje voor het pedaal...leuk gedaan
    En zo fijn dat je opnieuw met Margo heb afgesproken..en dan heerlijk aan shoppen geweest in een pipoos...dan kan je dag toch niet mee stuk...

    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige machinehoes Sarah het stof is dan ook heel leuk! Gezellige die lunchafspraakjes met Margo

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo tof! Inderdaad, een heel leuk stofje en wat heb je er mooie en nuttige spullen mee gemaakt.
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah