zondag 22 oktober 2017

Stickey Sunday: Handletteringschrift #6 ' Fineliner & Pennetje '


Mijn tapejes, ik gebruik ze echt vaak en 
ik versierde er weer enkele pagina' s mee
in mijn handletteringschrift.
Op deze bladzijde schreef ik alles zelf.


Hier de bladzijde met knipsels
waarop ik mijn oefeningen baseerde.


De hele pagina. 
Ik koos vooral tapejes uit waarop
leuke teksten staan.


Hier weer wat oefeningen in 
schrijven. Deze keer met een
ouderwets pennetje en inkt.
Leuk is dat!


Hier weer de knipsels waarop ik
mijn oefeningen baseerde.


Nog en keer de hele pagina.
Mijn handletteringschrift  is
 nu over de helft gevuld en 
ik heb er zo' n plezier aan.

Fijne zondag!

14 opmerkingen:

  1. Echt leuk, helemaal omdat je er zoveel plezier in hebt.
    Het leuke aan handlettering is dat je alle teksten kan maken voor op een kaart, dat geeft vele mogelijkheden.
    Lekker blijven oefenen. Ook leuk, zo'n schriftje, dan kun je later terug kijken hoe je begonnen bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk jouw schrift. Ik heb net een serie pennen uit china binnen gekregen. Nu de tijd vinden om te gaan schrijven.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je schrift ziet er heel tof uit.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi!! Ik vind het handletteren ook zo leuk, maar het kost veel tijd en ik vind zoveel leuk.... Ach, ik geniet gewoon van jou mooie letterkunsten! :)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Amai, zo tof weer! Jouw handletteringschrift schiet goed op (het mijne gaat nauwelijks vooruit...).
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, dat ziet er weer prachtig uit, je schriftje wordt een kunstwerk ! En alles komt terug, ik heb vroeger nog met pen en inkt geschreven in de school... :o) Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het ziet er allemaal zo mooi uit, Sarah! Heel erg leuk dat je er zo'n plezier aan beleeft!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super knap schrijfwerk Sarah

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf is dat zeg, had letterijk. Gisteren waren we op Paperpassion en mijn dochter is ook helemaal enthousiast. Ik laat haar jou jou rnal zien. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk zeg om zo je eigen schrift samen te stellen. Bij mij staat het handletteren op een wel heel laag pitje, jammer, maar gewoonweg geen tijd.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah