zondag 26 augustus 2018

Een maandje verder...



Hier een foto van alle kaartjes
die ik kreeg.
Ik kijk er elke dag naar.
Ze staan zo mooi rond de 
foto van mijn papa.
Ze geven me steun.
Dank jullie wel allemaal!


Het gevoel van onwerkelijkheid
zal nooit verdwijnen, maar het een 
plekje geven zal elke dag beter gaan.
Mijn mama heeft het heel moeilijk nu,
al het geregel is gedaan en nu
is er de grote leegte.
Gelukkig zijn wij er
om die leegte op te vullen
met nieuwe dingen.
het komt vast goed...
maar het vraagt tijd...


10 opmerkingen:

  1. I send you my warm wishes. Our lost loved ones live forever in our hearts.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat de kaarten je zoveel steun geven. Nu de rust wat is gekomen wordt het soms extra moeilijk. Nog veel sterkte toegewenst, ook voor je Moeder.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaat de tijd snel he....je bent alweer een maand verder....maar het lijkt waarschijnlijk veel korter.
    Fijn dat je zoveel steun voelt bij de kaartjes die je hebt ontvangen Sarah.
    Je hebt zo een mooi hoekje gemaakt.
    Groetjes en hou je taai he,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn om op deze manier de nodige steun te krijgen. Het heeft zeker nog tijd nodig. Uiteindelijk vind je een manier om ermee om te gaan. Het heftigst is het voor je moeder. Ik hoop dat het ook haar lukt het een plekje te geven. Veel sterkte!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een mooie tekst en ik wens jullie daar heel veel sterkte ! Ik zie dat je net hetzelfde kaartenrekje hebt dan ik !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn om zoveel steunbetuigingen te krijgen, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi toch dat je daar steun uit kan halen, ik heb het zelf ook het doet je goed als mensen aan je denken. En dan komt nu na al het regelwerk de werkelijkheid echt binnen en ook dat moet weer een plekje krijgen bij je mam maar samen met lieve mensen om haar heen staat ze niet alleen.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat je troost en steun krijgt in vorm van mooie kaartjes!
    Het zal voor je moeder inderdaad een andere levensfase worden... Na al het zorgen voor je vader en daarna een hectische periode is het letterlijk stil en leeg in huis... Hopelijk wordt ze getroost door mooie herinneringen en vindt ze wat afleiding.
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Sarah,

    Wat fijn dat je je zo getroost voelt en dat je zo veel persoonlijke kaartjes kreeg.
    Jouw papa staat er mooi midden in, een ereplaats die hij wel verdient.
    Lief dat jullie je mama zo steunen, zij kan het vast gebruiken. Iemand afgeven die je graag ziet is het ergste wat je kan overkomen.

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah