vrijdag 24 augustus 2018

Liften in de zomer #5, # 6 en #7!



Volgende week trouwt 
een vriendin van mij en
 voor haar maakte
ik dit kaartje.

 

Gebaseerd op opdracht #5.


Deze keer gebruikte ik 
houten letters.
Vanboven plakte ik een
washitape.


De binnenkant maakte ik
persoonlijk.
Zij is net als ik verzot op
mooie tekstjes die aan
theezakjes hangen.
Dus verzamelde ik er al een tijdje
enkele toepasselijke.
Een groot ja woord en een
Huwelijksgeheim erbij
om het af te maken.


Deze week  lukte het me ook om
de volgende opdracht te maken.


Met dit als voorbeeld.


Opdracht zes gaf ik een
houtlook.


De laatste is me ook nog gelukt.


Wat een leuke zevende opdracht 
met het zakje.


Op mijn kaart hield ik het in
kraft-wit-zwart.
Op het label een tekst van MD
en een lief olifantje.


Hier nog een collage van de 
eerste 4.


En de drie kaartjes van dit
blogbericht.
Jawel 7 stuks!
Applausje voor mezelf 👏



Ik gebruikte 18 figuurtjes op,
mijn bakjes zijn een beetje leger.
Marfien, bedankt voor je opdrachtjes,
met de nodige vertraging ben ik er
in geslaagd.
En gisteren haalde ook ik je
post uit de brievenbus,
Dank je wel!
Ik kreeg er direct inspiratie door,
dat laat ik dinsdag zien.


12 opmerkingen:

  1. supertoffe reeks liftkaarten weer vandaag Sarah! Het was een leuke challengereeks, de een wat pittiger dan de ander, vond ik zelf. je kon ook je persoonlijke uitdaging van de houten figuurtjes in allemaal verwerken.
    Fijn voor jou dat je eventjes wat aan de knutsel gegaan bent, soms ook een goeie manier om tot rust te komen...
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje, Sarah wat een werk heb jij verricht en wat zijn het stuk voor stuk mooie creaties geworden. Heel knap en applaus voor jou ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zit hier met open mond achter mijn computer, ben er helemaal stil van. Wat een prachtige serie kaartjes heb je gemaakt. Je geeft mij ook weer nieuwe inspiratie met zulke toffe ideeën en ga mijn houten figuurtjes maar eens uit het stof halen
    Dank voor je deelname in deze voor jouw zo moeilijke periode
    Veel sterkte, de laatste loodjes vakantie en dan begint het "gewone" leven weer . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tjee Sarah wat ben jij creatief bezig geweest....zoveel prachtige kaartjes gemaakt...en de een nog mooier dan de andere...KNAP gedaan weer !!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ben jij bedrijvig geweest zeg. En stuk voor stuk weer hele mooie werkjes, zeker een applausje waard. Fijn weekend,
    laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo hé...wat ben jij goed bezig geweest. Ziet er allemaal super leuk uit, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh Sarah, ik kijk mijn ogen hier uit! Wat heb je dat snel gedaan en dan ok nog zulke prachtige kaarten! Voor je vriendin die gaat trouwen: Super! EN de tweede is lekker stoer en de laatste is ook geweldig! Complimenten!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, wat prachtige creaties, super mooi gedaan ! Die trouwkaart is echt fantastisch, zo leuk met die thee-tekstjes ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zeker een applaus waard! Je bent lekker bezig met mooie kaartjes! Zelf ben ik net terug van vakantie, dus 'moet' de flow weer te pakken zien te krijgen.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wow, zo ijverig ! Dan heb je wel direct weer een voorraadje klaarliggen. Die houten lettertjes vind ik ook mooi erbij !

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah