woensdag 15 augustus 2018

Zomer rokje


Ik maakte een tijdje geleden dit vrolijke
rokje voor een dochtertje van een vriendin.
Het kanten randje eronder maakt
het rokje helemaal leuk.

Rokjes maken is super leuk,
maar mijn meisjes zijn te groot voor
fleurige rokjes...
Ik ben wel bezig aan korte broeken
voor mijn jongens maar het schiet
maar traag op...
Vandaag is het in Belgiƫ moederdag.
We gaan samen iets leuks doen.
Mijn kaartje
heeft ze gisteren al ontvangen.


Ik schreef vanbinnen een mooie
tekst en ze was heel aangedaan.
Ze heeft me heel hard bedankt voor
al mijn liefde en steun.
Gisteren had ik even een dipje.
Het verwerken van een 
verlies gaat echt in golven, je kan
je er niet tegen verzetten alleen maar
meegaan met de stroom...
Tijd voor ontspanning vind ik zo weinig,
de vakantie van de kinderen lijkt zo lang en
de afgelopen weken tellen gevoelsmatig
 dubbel of zelfs driedubbel...
Ik verwacht dat de kinderen 
vandaag wat uit slapen 
dus ga ik nu wat ontspanning
 zoeken in mijn handletterschrift...

Fijne dag!

7 opmerkingen:

  1. Erg lief kaartje heb je voor je moeder gemaakt, Sarah.
    En ook het rokje is super leuk met die vrolijke kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een dot van een rok, helaas heb ik ook geen meisjes meer in de familie die dit graag dragen, ze zijn zo leuk om te maken
    Vandaag hier wel een beetje Moederdag, mijn andere dochter die in het noorden van het land woont, komt vandaag een dagje met man en kinderen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tja, zo gaat dat inderdaad, rouw verwerking is ontzettend zwaar.
    Sterkte en pas op jezelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Logisch dat je nog moeilijke momenten hebt, de laatste weken zijn ook een rollercoaster geweest en emotioneel heb je weinig rust gehad... Rustig aan (voor zover dat lukt met je drukke huishouden) en geef gerust toe aan je gevoel.
    Wil je toch een fijne moederdag wensen en complimenten voor het rokje!
    En wie weet... zien wel elkaar morgen?
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig rokje! Heel lief.
    Begrijpelijk dat je af en toe een dipje hebt. Rouw is een proces dat tijd nodig heeft. Sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tja, dit zijn emotionele tijden Sarah maar geef er aan toe hoe lastig dit soms ook is. Een mooi kaartje heb je voor je moeder gemaakt.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, ik begrijp wat je bedoelt. Het kan je dan zo ineens aanvliegen! Sterkte hoor, Sarah. Dit heeft echt tijd nodig.
    Je rokje is supermooi gemaakt. Zo lief dat kantje er onder aan.
    En fijn dat je wat leuks met je moeder gaat doen.
    Liefs,GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah