zaterdag 25 augustus 2018

Have a Fairy happy Birthday


Gisteren was mijn zusje jarig.
( Eigenlijk zus, want we 
schillen 10 jaar )
Voor haar stempelde ik het
lieve elfje van MFT.


Ik gaf haar glittervleugels.


Ik maakte ineens nog eentje extra.
Het mooie papier is ook van MFT.


Hier zie je de twee elfjes samen.


Al twee avondjes heb ik gezellig
rond het kampvuur gezeten 
op chillrijk met een kriekje erbij.
De ene avond met Aranka en
gisteren met Nomi.
Wat kan geluk toch zo
eenvoudig zijn ❤️

12 opmerkingen:

  1. Heel schattige kaartjes Sarah ! En zo tof, dat jullie gezellig konden genieten rond het kampvuur ! Ik vrees dat het nu wat natter/kouder wordt helaas.... Maar ik wens jullie toch een mooi weekend, al is het misschien binnen. Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaarten heb je gemaakt, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie Fairy kaartjes, erg leuk! En gezellig rond het kampvuur, naar de vlammetjes kun je uren staren...
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zien er leuk uit, gezellige kaartjes Sarah en mooi ingekleurd.
    Veel geluk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke kaartjes, altijd goed om een reservekaartje te hebben...
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke verjaardagskaartjes Sarah. En genieten van kleine dingen kan heel groots zijn.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Twee leuke kaartjes Sarah!
    Groetjes en geniet,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. altijd tof he zo'n kampvuur, bijzondere sfeer!
    Mooie elfjeskaartjes!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Sarah,
    je kaartjes zijn allebei erg leuk! En ja, genieten van kleine dingen, dat is levenskunst hoor....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat schrijf je toch mooi en lief. Mooie kaartjes maakte je. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaartjes!
    Geluk zit 'm in kleine dingen, zou mooi zijn als we dit wat meer zouden waarderen...

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah