dinsdag 6 november 2018

Diertjes Dinsdag # 28: Bonus


Vandaag ben ik er met
een heel lief egeltje.
Dit egeltje heb ik zelf 
niet daarom is het een 
bonusberichtje in 
mijn diertjesreeks.
Ik volg het blog van
Annemarie en Merit heel graag,
ze zijn een krak ik het maken van
kaartjes met de lieve diertjes van MD.
Ik liet vallen dat ik het egeltje
nog niet heb en ze verraste me
met leuke post met een paar 
egel stansjes.
Ik was natuurlijk
super blij.
Bedankt dames ❤️


1 Egeltje kwam alvast op dit kaartje.
Ik combineerde het met heel mooi
papier van Carta Bella.
Ik heb nu nog twee diertjes over in
mijn verzameling snijmallen van MD.
Die bewaar ik voor de winterreeks.
Volgende week laat ik een
overzicht zien van alle
28 kaartjes.
Ik heb het goed volgehouden
en ik kan vlot verder gaan 
in de winterreeks!
( Alleen moet ik daar wel eens
aan beginnen )

Fijne dag!

Challenge:
CCCB # 437: ' Woodlands Animals '


16 opmerkingen:

  1. Wat een snoezig kaartje ! Dat egeltje is inderdaad erg schattig ! Ik zou ook eens met mijn diertjes aan de slag moeten maar momenteel is het nog eerst even proberen het hoofd boven water te houden.
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief van the girls maar jij bent óók een krak hoor met al je leuke diertjeskaarten!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk egeltje Sarah! Mooie kaart geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk kaartje, mooie warme papiertjes erop! Het egeltje is één van mijn favoriete diertjes en komt zeker in de winterreeks terug straks...
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is zeker lief.
    Wat een g gezellige kaart maakte je ermee.
    Mooi papier ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat een schattig kaartje, heel lief van Annemarie en Merit! En je hebt een grote collectie diertjes,ben al benieuwd naar de winter-kaartjes ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Knap dat je het elke dinsdag hebt volgehouden met de diertjes! Dit is ook een schatje geworden. Lief dat je een paar stansjes hebt gekregen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief kaartje met het egeltje. En wat leuk van Merit en Annemarie dat ze je er een paar toestuurden. Je hebt je diertjesdinsdag heel goed volgehouden, knap hoor!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik schrik als ik zie de hoeveelste diertjesdinsdag het ondertusse is bij jou!
    Prachtige kaart Sarah!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk presentje zeg! Erg leuk kaartje heb je ermee gemaakt.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is attent zeg, dat ze jou wat egeltjes sturen! En je hebt er een heel leuk kaartje mee gemaakt! Ik mag morgen en uiltjeskaartje maken...Zie j binnenkort wel verschijnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Sarah,

    Wat een leukerd! Ja, die beestjes van Marianne zijn zo cute allemaal... Ik werk er ook graag mee maar moet toegeven dat er nog ongebruikte in de verpakking zitten... Zonde... Maar het komt er gewoon niet altijd van om ze direct te gebruiken...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Love all the sweet details, thanks for sharing with us at CCCB!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah