vrijdag 30 november 2018

Elephant Heaven #3


Vandaag laat ik jullie nog
een reeksje zien met 
het lieve olifantje van MD.
Op deze kaart combineerde ik
het met stempels van de Action.


Dit kaartje hield ik van kleur
neutraal. Ik speelde eerder
met patronen.


Als laatste maakte ik deze.
Het papier heeft blauwe glitter 
bloemen.


Hier zie je de drie olifantjes 
bij elkaar.


Dit is een overzicht van mijn 
hele reeks, die ik maakte voor het
goede doel: Elephant Heaven.

Vanochtend heb ik afgesproken
met Nele en op de middag
gaan we samen lunchen met Margo,
tijdens de pauze van haar werk.

Ik probeer in het weekend mijn
rondje van het KKT af te maken.
Bedankt voor jullie heel
toffe en lieve reacties!

16 opmerkingen:

  1. Aaah...wat een leuke kaartjes met dit lieve olifantje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een toffe kaartjes. Ik ben vooral fan van de bovenste.Zo leuk met die kleurtjes.
    Geniet van je afspraken vandaag en alvast een fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve kaartjes en wat een lief gebaar! Veel plezier vanmiddag en doe Nele en Margo veel groeten van me!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een super lieve kaartjes

    liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke serie olifantenkaartjes, Sarah! Heel geslaagd.
    Veel plezier vandaag met Nele en Margo.
    groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke serie olifant kaarten heb je gemaakt. Dat zal vast een gezellige lunchafspraak worden. Geniet ervan.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke schattige kaartjes voor een goed doel!
    Hele fijne dag toegewenst.
    Fijn weekend,liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel lieve kaartjes voor het goede doel!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hier word ik helemaal happy van . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schatjes toch!!
    Stuk voor stuk.
    Die olifantjes zijn echt TE schattig.
    Mooie serie hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schattige kaartjes! En ook nog eens voor een goed doel, super!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt leuk, al die olifantenkaartjes! En gisteren vond ik het heel gezellig. Voor herhaling vatbaar!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ooooh wat een schattige kaartjes je hebt me weer op ideeen gebracht
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Sarah,

    En blij dat we hier mee waren en nog zijn!! De verkoop vlot goed hoor en we blijven nog kaarten bij maken!!
    Dankjewel voor dit leuke setje, er zijn er al een deel de deur van uit!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah