dinsdag 20 november 2018

Diertjes Dinsdag 29 :Winterreeks #1



Vandaag is familie pinguïn
aan de beurt, die heb ik speciaal
bewaard voor de wintertop 5.
Ik hield de kaart vrij eenvoudig.
De basiskaart is van parelmoer en
dat geeft de kaart net iets extra.


Deze kaart doet mee bij de
Winter Favorites van
Linda en Gerdine.


Voor wie me niet frequent bezoekt:
Vorige dinsdag plaatste ik een 
overzicht van al mijn diertjes
dinsdagen, want na de top 10
in de lente ben ik gewoon door
gegaan met de lieve diertjes.



23 opmerkingen:

  1. wat een leuke kaart met de pinguïns wat staan ze gezellig naast elkaar
    bij mij staat de koala
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuke kaart, mooie pinguïn-familie ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart met die puinguins heb je gemaakt, die staan zeker bij mij ook in de top 5!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja wat gezellig zo de famillie bij elkaar:) groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, echt zo geweldig, dat je Diertjes Dinsdag al die tijd hebt volgehouden! Deze kaart is ook weer erg leuk. Die pinguins zijn zo schattig. Ik heb ze zelf helaas niet.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke kaart,Sarah.Het is een schattige pinquïn familie.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gezellig zo de hele familie op je winters kaartje Sarah.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk deze pinguïn kaart deze komen ook zeker in mijn top 5 voor!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk Sarah, deze kaart met de toffe pinguins. En als je goed kijkt zie je op mijn kaartje van vandaag dezelfde tekst! Grappig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het kan niet op bij jou, volgens mij heb ik de pinguin nog niet gezien. (volgens mij heb ik er zelf ook wel 25)
    Maar dit is echt een gezellig stel. Bij mij komt de pinguin later.
    Tot de volgende diertjes dinsdag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk dat je weer meedoet! En de pinguïns zijn zeker lief, komen ook voor in mijn top 5! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Sarah, wat een mooie kaart weer. Mooi gedaan met parelmoerpapier; dat geeft het echt een feestelijk tintje! Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi met dat parelmoerpapier! Ik houd ervan! En zo superleuk dat jij gewoon door bent gegaan met diertjesdinsdag, en nu rol je met ons in de winterdiertjesdinsdagen :) Bedankt voor het meedoen met onze diertjesdinsdag winterchallenge! Groetjes, Gerdine
    Groetjes, Gerdine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke kaart Sarah met de pinguïns.
    Ze blijven leuk, ik weet wel zeker dat ze bij mij ook nog langs gaan komen de komende weken.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gezellig de familie pinguïn op de kaart. Ze zijn ook zo leuk. Ik heb weer leuke ideetjes gezien. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Er was iets vreselijk mis met het blog. Heb ik bijna bij iedereen een persoonlijk berichtje geplaatst althans dat dacht ik, is er niks opgeslagen. Wat een dotje van een kaart met de fam. penquin. Mooie kleuren combinatie geel, zwart met rood.

    Tot volgende week.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat staan ze daar lief te kijken , met zijn drietjes op een rij...
    Bij ons staan ze ook zeker in de top 5,
    Liefs annenarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een gezellig kaartje, leuk!!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ziet er een gezellige penguin-familie uit. Dat rode sjaaltje is prachtig !

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi hoi wat heb je een leuke familie pinguïn gemaakt :)
    Lieve groet, Linda T

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gezellige familie, leuk kaartje!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah