woensdag 14 november 2018

Gute Besserung


Een familielid, 
die in Oostenrijk woont,
kreeg een beroerte.
Hij is nu volop aan het revalideren,
maar schade blijft er zeker.
Ik wou een kaartje sturen,
maar ik vond het moeilijk...


Ik herinnerde me dat ik
 een lintje had met Edelweisjes op
 en dat is typisch Oostenrijk. 
Ik combineerde het met een 
mooi hout papier van Su, 
want veel houtwerk
is ook kenmerkend voor de 
Oostenrijkse huizen.
Centraal een Duits tekstje dat 
ik op een uitgestanst wit papier 
schreef, dit bevestigde ik met een
splitpen op mijn kaart.


Vanachter een stempelde dat
Margo me eens kado gaf en ik
eindelijk eens kon gebruiken!

Dit kan vandaag de post op,
die eindelijk weer actief is.
Ze hebben 4-5 dagen gestaakt...

19 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje voor dit doel, blijft moeilijk . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vervelend nieuws zeg.. en wat lastig om daar een kaartje voor te maken. Maar het is jou erg goed gelukt zeg, mooi kaartje heb je gemaakt in Oostenrijkse sferen.

    groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi en persoonlijk kaartje heb je er zo van gemaakt, Sarah. Erg leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie beterschapskaart Sarah!
    goed over alle elementen nagedacht, zal zeker een deugddoende opkikker zijn!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Moeilijk of niet, je hebt het prachtig gemaakt.
    Dat zal de zieke goed doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wilde ik nog zeggen......
    Juist de persoonlijke, typische Oostenrijkse details zij over nagedacht, lief hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi bedacht kaartje zo. En nu maar hopen dat de ontvanger er goed van opknapt.
    En wat een leuk overzicht van je dierenkaarten. Je hebt er zoveel!! Tof. Het blijft altijd een feestje om dierenkaarten te maken. Ik moet ook eens nodig aan de gang voor de winter editie. En wat een leuke kleren voor de jongens. Fijn dat het zo gewaardeerd wordt. Hier is het al bijna gewoon geworden.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Sarah,
    hier in de bak met lintjes ligt ook een lintje met Edelweiss erop. Dat is toch wel zo oud! Ik herinner me dat mijn moeder dat in haar naaimandje had zitten. Nu mocht ik het hebben. Heel leuk lint, maar niet zo voor de hand liggen het te gebruiken als je geen familie in Oostenrijk hebt. Maar bij jou past het prima. Ik vind het een heel geslaagd kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele mooie beterschapskaart!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart met deze prachtig geschreven tekst!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het echt een erg mooi kaartje en ben blij dat het stempeltje eens van pas kwam, ik vond het toen gewoon zo schattig !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goed bedacht zo! Passende kaart. Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie, attente kaart, zo gepersonaliseerd.
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat heb je weer mooi en origineel in elkaar gestoken Sarah.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi zoals je de kaart een extra persoonlijk tintje geeft.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. altijd lastig om zo'n kaartje te moeten sturen, maar dat is goed gelukt wat een leuk overzicht in je vorige pot met al je gemaakt dieren kaartjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een heel mooie kaart Sarah, ja, een beroerte is voor de patiënt en de familie een zware belevenis... Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah