zondag 3 februari 2019

Avondje weg


Mijn leuke plannen zijn 
kunnen doorgaan.
Ik won namelijk een VIP
ticket voor een optreden.
De locatie was aan de Dokken
van Antwerpen en daar
is het in de avond zo mooi.
Ik nam een goede vriend mee.


Overdag kuierden we
rond in Antwerpen.
We bezochten oude boek 
en muziekwinkels.


We aten lekkere dingen en
bij thuiskomst maakte ik
pannenkoeken, want het was
Maria Lichtmis.
Vanaf nu worden de dagen 
weer langer!
De lente komt dichterbij!

De zussen pasten op de
broertjes en dat deden ze super.
Ik heb er van genoten om
zonder de kinderen op stap 
te zijn.
De kinderen vonden het ook
leuk , het huis voor hun alleen.
Ze bakten koekjes, keken film,
er kwam een vriendin langs
en ze knutselden samen.


Deze selfie stuurden ze me door.
Ze deden het super met 
zijn viertjes .

Vandaag houden we een
rustige zondag...
wel met een wandeling,
want de zon schijnt zo
mooi!

10 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk dat je zo genoten hebt van een avondje uit Sarah. Het is je zo gegund!!
    En super dat de kids het met elkaar ook zo goed gedaan hebben.
    Antwerpen is een mooie stad en met heel veel leuke winkeltjes ;-)
    Fijne zondag toegewenst!
    Wij gaan vanmiddag ook heerlijk naar buiten!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je had een TOP dagje! Fijn dat je zo genoten hebt! Je kunt trots zijn op je viertal!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, Sarah, wat ziet dat er een fantastische dag uit. Goed dat je eens echte me-time hebt kunnen nemen, je verdient het.
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je zo'n leuke dag had, zal je goed doen en dat verdien je! En wat goed dat de kinderen zich ook goed vermaakt hebben en je dat via de selfie laten weten....
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat kun je genieten van zo'n dag hé, en het thuisfront had het ook prima voor elkaar zie ik! Ik heb vanmorgen ook een heerlijke wandeling gemaakt met mijn zus heerlijk dat zonnetje dat doet een mens goed.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk even zonder zorgen en een prachtige dag

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, wat lekker en wat leuk voor je!!
    Je hebt zo'n drukke, hectische tijd achter de rug.....dik verdiend.
    En heerlijk genoten lees ik, mooi zo.
    En je kinderen.....TOPPERS!!
    Zo lief dat ze het fijn, rustig en gezellig hebben gehad met elkaar.
    Het is je, door je kinderen, dus ook gegund.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh Sarah, wat fijn dat de kinderen nu zo groot zijn dat je ze rustig alleen kunt laten en dat ze zich zo goed vermaken! Ontzettend leuk! Daar ben je vast fier op! Ik hoop dat je er een boel energie va gekregen hebt!
    Liefs!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, wat tof, dat je plannen toch konden doorgaan, je hebt een prachtige dag gehad en die had je zeker verdiend ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat me-time kan soms echt deugd doen, he?

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah