zondag 10 februari 2019

Stickey Sunday #2: Handletterschrift # 15 'Cactus '



Vandaag een inkijkje in
mijn derde
handletteringschrift.


Dit is de voorkant van 
mijn schrift.


Dit is de achterkant.
Ik haalde beide afbeeldingen
uit magazines.


Ik maakte weer een
collage met knipsels.


Mijn inspiratie...
lees vooral het einde ❤️


Een inhoudspagina
met woorden die ik knipte
uit oude hobbymagazines.


Banners zijn altijd een
meerwaarde bij het 
handletteren.


In dit boek tekende ik
veel per onderwerp.
Vandaag laat ik de 
cactussen zien.
Zie je de mooie washi tape
met plantjes op, die past
perfect op deze pagina.


Zo leuk om te tekenen
die plantjes.
Je kan eindeloos experimenteren
met vormen en patronen.


Af en toe staan er tussen 
de getekende cactussen ook
 cactusstempels ( van de Action ).

Volgende zondag laat ik
nog meer zien!

16 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een prachtig handletterschrift, mooi, dat je ook je lieve papa vernoemt. Hij zou trots op je geweest zijn. Er staan heel toffe ideetjes in, ook voor mensen die niet zo handig zijn met handlettering. Groetjes en nog een prettige zondag ! Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh ik ziet hier met grote ogen naar te kijken Sarah zo mooi, geweldig dat je dit uit een marker kunt toveren!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reuze handig, zo'n Schrift.
    Zo kan je zelf ook altijd dingen terug kijken als je inspiratie zoekt.
    En dfie cactussen.....heel mooi getekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er allemaal supergaaf uit Sarah! Wat zijn die cactussen enig!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo tof om weer een blik in een van je schriften te kunnen werpen! Leuk gevonden om handlettering en tekeningetjes te combineren. Je plantjes en cactussen zijn heel tof. Ze kunnen zo als illustratie dienen!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk, wat een mooie pagina's heb je alweer gemaakt! Ook de omslag is erg tof!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk en mooi gedaan, ik zou het ook wel willen maar....waar haal ik de tijd vandaan?
    Die cactussen zijn prachtig.
    fijne zondag en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er heel erg leuk uit! Wat staat dat vrolijk, zoveel cactusjes bij elkaar! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat zier er leuk uit. Veel plezier ermee.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Waw, prachtig werk Sarah, leuke collages Prachtige tekeningen, ...
    Een mooi schrift om te koesteren, te meer als je hiervoor door je papa geïnspireerd werd.
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooi gedaan en knap resultaat met je tekeningen. veel plezier ermee en koester deze boekjes.
    fijne week, en er is een kaartje voor de jarige onderweg.
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh lijkt me heerlijk om hiermee bezig te zijn! En mooi dat je de liefde voor letters van je papa meekreeg. De cactusjes zijn gaaf. En dat je daar eindeloos mee kunt experimenteren en proberen snap ik. Heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je gaat goed met je handletterschrift, heerlijk om mee bezig te zijn!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je schrift krijgt aardig vorm Sarah! Heel mooi en de verwijzing naar je papa is dat ook. Je schriftjes zijn al erg persoonlijk, dit maakt het helemaal uniek en iets dat je kan blijven koesteren. Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi je handlettering schrift, heerlijk om zo bezig te zijn. Net als bij je workshops met de bijenwasdoeken en groentenzakjes.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah