zondag 24 februari 2019

Hey There en Vrouwendag




Dit vrolijke kaartje stuurde ik
op naar Femminde met
een uitdaging erbij.
( Dat zien jullie later wel ๐Ÿ˜‰)


Het gele papier is van 
Lawn Fawn.
Het olifantje van
Reverse Confetti.
Het kaartje past helemaal
bij dit mooie weekend.


Gisteren was een TOP dag.
Zo'n zalig weer en 
tof gezelschap.
( De jarige draagt een 
witte sjaal en jeans.
Ik ben diegene met de
streepjes trui. )


De picknick werd voorzien
door de picknickfabriek.
En al dat lekkers opeten
in het zonnetje was genieten.


De natuur en de blauwe lucht
leveren prachtige foto's op.
Het heeft me ENORM
deugd gedaan.

Vandaag staan er nog geen
plannen op de agenda,
maar naar buiten,
dat zeker!!

14 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje. Mooi dat gele achtergrond papier.
    Gezellige foto's, heerlijk dat het zo mooi weer was. En vandaag maar daar mee doorgaan. Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart. Wat fijn dat het zo mooi weer was. Genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje, Sarah.
    Fijn dat je gisteren zo genoten hebt. Maak er vandaag ook maar een mooie dag van!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijke dagen zijn dit, kadootjes gewoon.
    Goed en fijn om dat af en toe mee te mogen maken.
    Veel plezier vandaag, het blijft genieten!
    Ben heel benieuwd naar de uitdaging die je bij de leuke kaart hebt meegezonden

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk om je zo een beetje op te kunnen laden Sarah, en ook vandaag is het weer genieten!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie dag hebben jullie achter de rug!en een mooi kaartje gemaakt voor de jarige! Heerlijk genieten maar zolang het kan! Fijne dag, groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk kaartje! Jaaa, wat een weertje hรจ?! Ik heb net een heerlijke wandeling gemaakt: genieten!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lief kaartje Sarah, fijn dat je zo genoten hebt van JOUW dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een schattig kaartje en ja, dat mooie weer doet een mens goed, geniet ervan!
    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kaart is ontzettend leuk! Mooie frisse kleurtjes. En die vrouwendag, dat ziet er gezellig uit en lekker en mooi! Kan me voorstellen dat het je goed deed!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. weinig op blogger geweest vorige week, al mijn berichten stonden al lang ingepland, zie dat er hier bij jou weer heel wat gebeurd is. Hopelijk komt alles weer goed met de ogen van Nomi.
    Ik ben blij voor jou dat je zaterdag zo'n deugddoend dagje gehad hebt, gezelschap van vriendinnen, mooi weer, lekker buiten in de natuur, pure vitamientjes, letterlijk en figuurlijk!
    Lieve groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattig kaartje ! Ik ben blij dat je zo'n mooie dag had; mooi weer, leuk gezelschap, lekker eten en prachtige natuur, dat doet deugd ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gezellige plaatjes al die vrouwen in de zon!! En zo'n tof kaartje . Heeft een mooie plek gekregen op mijn zolderkamertje. Kan ik mooi naar kijken als ik daar bezig ben.
    Ik mail je zo nog even.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Kaartje is leuk! En een uitdaging voor Femminde, ben benieuwd. Wat een heerlijke dag hebben jullie gehad! De foto’s laten dat duidelijk zien.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah