vrijdag 23 augustus 2019

Art is when.... * Art Journal #8


Aranka verraste me met
het maken van een mooie
achtergrond in mijn boek.
( foto ben ik vergeten ).
De achtergrond moest ik in
ere houden, maar ik mocht
de pagina zelf verder afmaken.


Ik nam mijn Art Journal mee
naar Mariken twee weken geleden.
Zij had de perfecte stempels en
de perfecte tekst om de pagina af
te maken.
Aranka was blij met het
eind resultaat.

Gisteren was het op
Chillrijk een openluchtfilm.
We  zagen Bohemian Rhapsody.
Heel toffe film en kijken met een
dekentje op de schoot op de eerste rij,
dat was genieten.

Vandaag is het zwemles en gaan
we de zoo bezoeken met oma.



12 opmerkingen:

  1. helemaal mooi is dit geworden zo !
    jullie blijven lekker bezig lees ik ! nog even en de school begint weer...
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke pagina hebben jullie zo samen gemaakt.
    En vanavond toevallig ook Bohemian Rapsody hier in de open lucht!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gedaan Sarah, wat leuk om dat zo samen te doen.
    Bohemian rapsodie hebben wij ook gezien
    Zijn er dagenlang een beetje, soort van bedroefd van geweest. Wat een indrukwekkend levensverhaal van Freddy Mercury.
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig, Sarah!
    En dat Chillrijk klinkt echt zo tof, ik wilde dat ik dichterbij woonde... De film zag ik in de bioscoop, indrukwekkend.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat Aranka de achtergrond al voor je heeft opgezet, jullie hebben samen een prachtige pagina gemaakt! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat leuk om zo met twee een pagina voor je AJ op te bouwen!
    Geniet in de Zoo vandaag!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige pagina, en leuk dat je nog zo kan genieten van de laatste vakantiedagen ! Ik ga ook stemmen voor jullie Bib hoor! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige pagina, de kleuren spatten er af. Mooie tekst, past wel bij jullie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig geworden!! En jullie maken er een toffe vakantie van! Geniet nog even! 1 week en het 'harde' leven begint weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo leuk hoe jullie samen tot hele mooie pages komen en jij zo aangestoken bent om ook te Art Journallen! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah