maandag 19 augustus 2019

Creatief met zijn allen


Gisteren avond kon je op
Chillrijk schilderen.
Je kon een opdracht volgen,
maar je mocht ook je eigen
zin doen en dat deden wij.


Ik leefde me uit met 
bloemen schilderen.


Jaro maakte deze.
Nomi was bij een vriendin,
anders had ze zeker mee gedaan.
Moriander schilderde niet,
maar stond wel model
voor een vriendin.


Dit schilderde jarige Tine.


Vrijdagavond gingen we
naar een optreden.
In het gastenboek maakte
ik dit samen met Jaro.


Aranka was heel het weekend
op Pukkelpop voor een 
creatief project.


Met een klein groepje zorgde 
ze voor kunst op de weide en
zette ook andere mensen aan 
tot tekenen/schilderen.
Het was een ongelofelijke
ervaring.
Ze mocht zo gratis naar pukkelpop,
mocht kamperen bij de crew en werd 
behandeld als een VIP met
gratis eten en drinken.

Zo vullen wij onze
vakantie wel!
Nog twee weekjes te gaan...

5 opmerkingen:

  1. Volgens mij zijn jou kinderen net zo creatief als hun moeder.
    En net zo hartelijk, want ze staan altijd klaar om overal hun steentje bij te dragen.
    Mooi om te zien (lezen) hoor.
    Wij (De kinderen) hebben hier nog een week vakantie, dan gaat het allemaal langzaamaan weer beginnen.
    Ik zeg langzaamaan, want de oudste begint veel later en de middelste begint met kennismaking en kamp en introductie, dus van "naar school gaan" komt nog weinig terecht.
    Alleen Jade, de jongste, die gaat meteen volop aan de slag😉

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat zal voor Aranka vast een heel leuke ervaring geweest zijn om Pukkelpop op die manier mee te maken!
    Heerlijk om hier de 'resultaten' van al jullie creatieve activiteiten te zien!
    Ik was lui op mijn eerste vakantiedag. Maar 2 kaartjes gemaakt, voor de rest een klein fietstochtje en buiten wat zitten lezen, ook dat is voor mij wel vakantie...
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo te zien vermaken jullie je prima in de vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat prachtige bloemen, en ook de andere kunstwerkjes zijn super ! Toch leuk zo'n creatieve vakantie ! En Aranka heeft het helemaal getroffen, creatief bezig zijn op Pukkelpop, en al die toffe optredens, tof ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig allemaal! Erg leuk dat jullie allemaal zo super creatief zijn, klinkt als een geslaagde dag! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah