zaterdag 24 augustus 2019

Positive - Believe - Grow * Art Journal #9 #10 #11


Tijdens de workshop 
bij Mariken had ik mijn 
Art Journal naast me gelegd.
Wanneer ik de roller moest
proper roller deed ik
dat ineens in mijn 
Art journal.
Dat leverde toffe 
achtergronden op.


Mariken heeft super veel 
toffe stempels en daarmee
maakte ik mijn pagina's
verder af.
Hier en daar deed ik nog
wat accenten met posca stiften.


Op deze achtergrond 
maakte ik ook een afdruk
van een stencil.


Ik koos deze tekst uit
en mooie bloemen.
Weer met een witte posca
stift gaf ik extra accenten aan.


Oranje werd de achtergrond 
van deze pagina.


Met andere bloemen, teksten,
wat goud en wit,
kreeg ik ook deze pagina
nog af tijdens het knutselmiddagje
bij Mariken.

Mijn Art Journal wordt steeds 
maar dikker.

Vandaag is het de laatste dag
van Chillrijk.
Overdag is er een springkastelendorp,
in de avond barbecue en
 als afsluiter een slotfeest.
Het zal vast weer laat worden.

Fijn weekend.

3 opmerkingen:

  1. Goed idee en meteen een heel gaaf effect.
    Jullie ook een fijn weekend gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw zeg, wat een mooie resultaten heb je geboekt. En Chillrijk klinkt weer super.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn je pagina’s mooi geworden! Dat gaat hard zo, met de groei van je journal! Wat een verrassing gisteren bij de post, dank voor je mooie kaart en kleine cadeautjes, blij mee! Geniet van de prachtige dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah