zondag 18 augustus 2019

Stickey Sunday #12 * Sing Little Bird... * Art Journal #6


Ik ga maar door met het
tonen van pagina's uit
mijn Art Journal.
Op het moment mijn ideale
ontspanning.
Het maakt niet uit wanneer
het klaar is... vind ik een
momentje, dan werk ik eraan.
Deze pagina was een stappenplan
en ik dacht er aan om wat 
foto's te maken van de
making- off.


Nadat ik de pagina behandelde
met Gesso, plakte ik stukken tekst
en letters op.


Vandaag weer een 
Stickey Sunday want ik
gebruikte washi tape.
Kadootje van Mariken.
Dank je 😉


Daarna ging er weer een
zacht laagje Gesso op.


Met neocolor krijtjes
zette ik wat kleur.
Daarna schilderde ik erover
zodat ik een zacht blauwe
achtergrond kreeg.


Met zelfgemaakte stempels
en een dopje bracht ik wat 
patronen aan.


Ik schilderde een 
tak en een vogel.
Zijn veren maakte ik
uit restjes papier.


Deze keer haalde ik de
inspiratie uit dit boek.


Ik lifte deze canvas.


Dit werd mijn eindresultaat.
Het opbouwen van zo'n pagina
is heel ontspannend, ook wel
een geduld werk omdat het dan 
moet drogen, maar juist nu ideaal
want hier is genoeg anders te doen!

Fijne zondag!

8 opmerkingen:

  1. Fijn dat je zo toch je ontspanning kunt vinden in deze drukke weken, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om eens te zien hoe je het maakt!
    Mooie foto's en duidelijke uitleg.
    Dat zacht blauwe laagje maakt het meteen iets liever😊.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel toffe pagina! Leuk hé, met al die laagjes werken. Je hebt er wel wat tijd en vooral geduld voor nodig voor het drogen, maar het resultaat mag er wel zijn.
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaaf om zo het stappenplan te zien Sarah. Je hebt dat canvas heel knap gelift. Wat is er nu heerlijker dan in je eigen tempo met je hobby en iets voor jezelf bezig te zijn? Lekker genieten hoor en het resultaat is erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. toffe pagina, en wat leuk om stap voor stap te zien hoe je dit gemaakt hebt!
    Groetjes uit Holland
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat een prachtige pagina, en bedankt om te tonen hoe je dat doet, super ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah