dinsdag 17 september 2019

Kado voor jarige Zus



Hier het hele kado dat
ik maakte voor mijn zus.
En daar hoort natuurlijk
een verhaal bij.


Toen ik 40 werd gaf mijn zus 
me een mand met 40 dingen.
Zo leuk!
Allemaal kleine toffe dingen...
Een paar maanden na mij 
werd ze 50 en ik maakte 
voor haar 10 dingen zelf.
( Elke telt voor 5 )
Ze was er helemaal
 ondersteboven van.
Met alleen de tas was ze al bij 
geweest, maar ik elk zakje 
stak nog iets... 
( Het meeste zagen jullie
al verschijnen )


We namen de trein naar Gent
en de tas paste helemaal bij de
zetels van de trein.
( Dat moest op de foto 😉)
Morgen vertel ik iets meer
over de tas.
Gisteren was mega gezellig
bij Margo, dat gaan we gauw
nog eens overdoen.
Het heeft me enorm deugd
gedaan. 🙌


8 opmerkingen:

  1. Ja, die tas is al opzich een heel mooi cadeau, maar ook alle andere cadeaus zijn zo mooi gemaakt, logisch dat je zus er blij mee is :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend én lief zo'n mooie tas vol presentjes!
    Wij kijken naar "procureur De Ridder" dat zich in Gent afspeelt, we genieten enorm van jullie leuke taal!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een tof cadeau, Sarah. Zo mooi! Echt een verrassing, dat in elk vakje nog iets leuks zat.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daar heb je weer goed over nagedacht!
    Wat een lief idee is dit.
    Ik vind je tas echt zó mooi.
    De andere kleine kadootjes, alles zelfgemaakt, heb ik (op de meeste) al gereageerd, maar nogmaals, WAT EEN LIEF KADO MAAKTE JE!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal top al die zelfgemaakte cadeaus voor je zus.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo alles samen is het een heel tof cadeau

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk om elkaar zo te verwennen. De tas is prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah