vrijdag 20 september 2019

Opruiming en uitslag Bib


De spulletjes die ik
weg geef gaan naar de 
volgende personen.
Je@net ( 1 )
Margo ( 2 )
Rosina ( 3 )
GerJanne ( 4 )
Diny ( 5 )
Daphne ( 7 )


Ik heb van jullie allemaal
jullie adres.
Ik ben nog bezig met een
kaartje om er bij te steken...


In het postkantoor moet
ik nog nieuwe Europese
zegels gaan halen.


En dan nog posten.
Jullie geduld zal 
beloond worden.


Onze Bib werd derde!
Ik vond dat ze de
 eerst plaats verdiende,
maar op nummer 3
 van ALLE bibliotheken
van heel Vlaanderen is toch ook
een zeer waardige plek!

Morgen tonen Margo en ik
de resultaten van ons knutseldagje.
Tot dan!


6 opmerkingen:

  1. Ooooh….wat leuk, Sarah. Ik kijk er naar uit!
    En jullie bibliotheek werd derde. Ook al zo leuk. Maar ik snap dat je jouw bieb graag op de 1e plek had gezien.
    Nog een fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel tof, Sarah, hoe je de uitslag met illustraties hebt aangekleed. Leuk dat de bieb derde werd. Maar ik snap dat ze voor jullie op 1 staat!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend leuk dat ik bij je in de prijzen ben gevallen Sarah! Gefeliciteerd met de derde plaats....ook heel mooi !
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat leuk Sarah! Ik zie uit naar je post, maar heb geduld hoor!
    En wat goed dat jullie 3e zijn, met de bib. Nauturlijk verdienden jullie de 1e plaats, maar ja... in de top 3 is ook geweldig, toch? Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, zo leuk!
    Ik ontvang binnenkort weet "Leuke post", zo noem ik dat altijd (Ik vraag vaak als ik thuis kom, "is er nog post geweest?" dan is het antwoord meestal ja, dan vraag ik leuke post of gewone post......lees rekeningen en dat soort saaie post.)
    Leuke post, komt eraan...... gezellig!
    Maar ik kan wachten hoor, ik heb geduld.
    Gefeliciteerd met de bib!!
    Is toch hardstikke goed, 3de plaats!!
    Doorgaan met hoe jullie bezig zijn en genieten van alles wat jullie daar doen, ik vind 3de worden echt héél knap. Geeft aan dat je op een goeie weg zit.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sarah wat leuk dat ik ik een van gelukkige ben met je weggevertjes actie...zo leuk ...alvast heel erg bedankt....
    En jullie gefeliciteerd met de 3e beste bibliotheek van Vlaanderen...Is toch een schitterend resultaat...
    CHAPEAU!!!
    lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah