donderdag 19 september 2019

Oefenen met gelliplate #2 ' Foam '



Vandaag laat ik nog wat 
gelliplate probeersels zien.
Deze maakte ik met stencils
die ik zelf maakte met een
Lijmpistool.


Hier zie je het resultaat.
Het is heel leuk om te doen.
Op bakpapier teken je wat vormen,
als het droog is, kan je het eraf trekken.


Hier zie je nog een
afdruk met die
zelfgemaakte stencils.


Ik gebruikte het raster
en de blaadjes.


Met foam kan je ook toffe 
dingen doen.
Met overschotjes maakte ik
deze structuurplaat.



Het leverde deze 3 afdrukken op.


Nonchalante strepen
plakte ik op een cd doosje.


Dat zorgde voor deze leuke afdruk.


Cirkels gaan ook.


Dat zorgde voor deze 
verrassend geslaagde afdruk.


Ook deze structuurplaat met
restjes foam creëerde toffe effecten.


Daarmee maakte ik deze twee
afdrukken.
Ik ben nog lang niet uitgespeeld.
Met alle afdrukken wil
ik een boekje maken...

7 opmerkingen:

  1. Wat een goed idee.
    Wat denk jij toch creatief, jij weet altijd van niks iets te maken.
    Ik vond dat lijmpistool al zo'n goed oude, lees ik daarna over de restjes foam..... echt goed bedacht!!
    Super leuk ook om er een boekje mee te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn zeker verrassende effecten! Leuk, zo spelen met allerlei vormen en materialen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb jij je heerlijk uitgeleefd met je zelf gemaakte stencils! Het ziet er prachtig uit!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartelijk dank voor het delen van deze superleuke ideeën. Zal niet direct starten ;-) nu veel te druk met de kringloopwinkel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bent lekker aan het experimenteren, Sarah. Leuke dingen maak je!
    En dat idee van de stencils met het lijmpistool, geweldig!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je bent weer creatief bezig geweest Sarah, het geeft mooie resultaten.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is nog eens een goed idee die foamplaat! Dank je wel voor de inspiratie! Een volgende gelliplate-sessie komt die vast van pas! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah