woensdag 10 april 2024

Dot a long 2024: Dots of Happiness



Mijn schaal is helemaal af!!


Het begon met dit leuke pakketje 
dat per post werd opgestuurd door stipstijl.


Eerst koos ik mijn kleuren uit en testte het
uit op een bordje en een bladwijzer.


Nu is het nog een witte schaal.


Elke week kwam er een deel van
het patroon 'Dots of Happiness' vrij. 
Hier is de schaal in wording.


Hier staan alle cirkels erop!
Nu nog het opvullen, dat is een groot
werkje maar maakt het echt af.


Tada! Helemaal opgevuld met
ontelbaar vele stippen.


Het opvullen is een preciezie werkje,
maar heel ontspannend vind ik.
Hoofd op nul.


De binnenkant is ook leuk met
de krans van stipcirkels.


Nu kan ik genieten van de mooie schaal!

Fijne dag!


13 opmerkingen:

  1. Zooooooo, wat gaaf.
    Echte voorjaars kleuren, héél mooi.
    Dat opvullen, je hebt gelijk, dat maakt het helemaal af.
    Trouwens, de binnenkant ook voorzien van een mooie rand dat is de kers op de taart zeggen wij dan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een mooie schaal is het geworden. Je hebt er echt gevoel voor hoor. Mooie kleuren en al die mooie stipjes zo netjes op hun plaats. Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi stipwerk Sarah
    Prachtige kleuren bij elkaar en het opvulstipwerk vind ik zo mooi!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat schitterend heb je dit gestipt in deze kleuren, geweldig schaaltje heb je gemaakt en het staat te pronken bij je.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat MOOI Sarah.....ziet er gezellig uit! Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, wat ziet dat er mooi uit Sarah! Daar ga je veel plezier aan hebben.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi gemaakt, daar mag je trots op zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig! Hele mooie kleuren en prachtig gestipt! Daar moet je volgens mij een vaste hand voor hebben.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi Sarah. Mooie frisse kleuren.
    Fijne avond en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O wat gaaf Sarah! Dit is echt een schaal geworden waar je heel trots op mag zijn. Wat een monniken werk, wat een mooi resultaat. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig! Wat een supermooie schaal is het geworden. Daar ga je van genieten!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah