maandag 1 april 2024

Twee bordjes en een boekenlegger



Ik doe dit jaar weer mee met de
'Dot a long' van Stipstijl en dat heeft 
me weer helemaal in de stipjes gebracht.
Met de 'Dot a long' krijg je gedurende 
5 weken een stuk van het patroon en 
het eindresultaat is dus een verrassing.
We zitten nu bij week 4, dus het einde is 
bijna in zicht...
Ik moest nadenken welke kleuren
ik zou gebruiken en dat testen deed ik
 op twee bordjes en een bladwijzer.


Hier ben ik mijn kleuren aan het 
testen of ze mooi samen zijn.


Ik maakte eerst dit bordje en daar
was ik heel enthousiast over.


Hier wisselde ik de kleuren om en 
dan krijg je een totaal andere uitstraling.


Hier zie je het tweetal naast elkaar.
Links heeft mijn voorkeur.
Ik gebruikte het patroon
'Summerdot' van Stipstijl.


De bladwijzer stipte ik 
in dezelfde kleuren.


Ik was tevreden van mijn kleurkeuze!
De schaal is het item van de 
'Dot a long'. Op deze foto zie je de schaal
in de beginfase, weldra mogen jullie het
eindresultaat verwachten!
Deze keer heet het patroon 
'Dots of Happiness'

Fijne dag!



 

8 opmerkingen:

  1. Wat fijn om zo weer lekker met stipjes aan de gang te zijn. Word je lekker zen van.
    Alleen dat wachten zou niets voor mij zijn.
    Ben benieuwd naar het eindresultaat.
    Ik zit nu midden in de voorjaars collectie.
    Fijne paasdag verder!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Links heeft ook mijn voorkeur.
    Komt doet die bijzonder kleur blauw, dat aqua blauw, dat is zo mooi, helemaal in het voorjaar.
    Leuk hoor, ik ben heel benieuwd naar het eind

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een moooi stippatroon Sarah
    Zo leuk gemaakt, benieuwd wat het uiteindelijke resultaat is en ja mijn voorkeur gaat ook naar het linkse stipwerk
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooie kleurencombinatie en mooi stipwerk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig stipwerk Sarah, leuk dat je dat weer opgepakt hebt. Dan denk ik O, hier moet ik ook nog mee aan de slag. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kleuren heb je gebruikt. De boekenlegger is leuk, met die halve cirkels aan de rand.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi! En de kleurencombinatie vind ik prachtig. Dus er is 2 weken paasvakantie? Heel vroeger hadden we dat hier ook, toen ik op de basisschool zat. Nu hebben we meivakantie, dat start meestal eind april;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk en mooie kleurenkombinatie. Het lijkt me echt iets voor mensen met een vaste hand toch?

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah