dinsdag 16 april 2024

Gestipte etagère voor mijn verjaardag



Ik wou al zo lang een Etagère stippen en
dat is me afgelopen vakantie gelukt.
Met mijn verjaardag in het vooruitzicht 
leek dat de ideale motivatie.


Eerst laat ik jullie elk bord 
apart zien. Dit is het grote bord.


Dit is het middelste bord.


En dit is het kleinste bord.


Hier zie je ze alle drie samen.


Hier staat hij in elkaar.
De Etagère is van de Hema.


Geen gemakkelijk object om goed op
de foto te krijgen.


Op deze foto zie je de rand 
op de borden goed.


Ik gebruikte het patroon
'gelaagde schoonheid' van Stipstijl.
Ik wou dat het paste bij mijn feesttafelkleed
en daarom koos ik voor de kleuren
rood en paars.


De avond voor mijn verjaardag stond 
hij al op tafel met koekjes.


Op mijn verjaardag zelf hadden de meisjes
cupcakes gemaakt en zo was het helemaal 
feestelijk op de tafel.
Na het drukke feestweekend opende ik
gisteren al mijn verjaardagspost.
Ik moet mijn ronde nog doen om 
iedereen persoonlijk te bedanken.


Maar alvast een foto van de ontvangen kaartjes.
Heel kleurrijk, heel lente, veel paars,
bloemen, lieve diertjes...
Echte post maakt een verjaardag echt 
compleet! Aan iedereen Bedankt! 

Fijne dag!





12 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kunstwerk op je tafel!!
    Daar kan je nog jaren en jaren van genieten, net zoals van je mooie tafel kleed.
    Het heeft wat tijd gekost om het te maken, maar het is echt super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n gave etagere is nergens te koop en wat een stralende familiefoto's Sarah, alsnog van harte gefeliciteerd met je 45e verjaardag!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige borden heb je gestipt, Sarah
    Wat een mooie etagere!
    Gezellige foto's van je verjaardag en fijn zoveel pist
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je de etagere prachtig gestipt Sarah! Hij past perfect bij de feestelijk gedekte tafel en al het lekkers. Geniet nog maar even na van al die leuke postcadeautjes. Je hebt een stel prachtige kinderen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie gestipte etagère
    fijn dat je verjaardag zo gezellig was en verjaardagspost is altijd leuk
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed idee om deze etagère te stippen, ziet er feestelijk uit (ook omdat mijn lievelingskoekjes er op liggen :-) )
    Wat worden jouw jongens groot/lang, leuk om de meiden weer samen op de foto te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave etagère, hij past zo te zien perfect bij jullie.
    Fijn dat je verjaardag zo geslaagd was. Leuke foto's van jou en de kids.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog gefeliciteerd ! Wat een prachtige etagère heb je gemaakt. Helemaal jouw stijl en kleuren. Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige etagere Sarah! Een heel leuk idee! En hij staat leuk bij je kleed. De foto's zijn leuk en wat worden de jongens groot! Sjonge, dat zijn al heel jongemannen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WoW prachtig Sarah, wat ben jij toch een duizendpoot. En heerlijk verwend met alles. En zeker ook met al jou mooie kinderen om je heen. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Sarah,
    Wat een leuke etagère! Helemaal geslaagd en ook niet simpel om te maken met al die rondingen!
    Wat leuk dat jullie konden feesten en dat hij zo mooi op de feesttafel stond.
    Er is nog een kaartje onderweg... ;o)
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah