donderdag 4 april 2024

Kerstkaarten donderdag #14: challenge maart 'gewei'



Bij 52 WTC heeft Colien voor de 
challenge van maart de opdracht 
'iets of iemand met een gewei' bedacht.
Mijn hert op de kaart heeft wel degelijk
een flink gewei.


Het is een smal kaartje.
Ik hield de kaart verder eenvoudig.
Op het vrij neutrale design papier kwam
nog een lint en wat stempels.


Met een vosje maakte ik nog een kaart.


Helemaal hetzelfde concept.


Ik had nog een prentje van het hert over,
dus gelijk nog 1.
(De prentjes komen uit een oudje pakje
 van het Kruidvat)
En zo heb ik er weer drie kerstkaarten bij!

Ik doe weer graag mee bij 52 WTC.

In Nederland is het anders, maar hier hebben de
kinderen wel degelijk vakantie: paasvakantie.
De eerste week is het weer nog maar wisselvallig,
geweest, maar wie weet komt er nog
echt lenteweer in de paasvakantie.
Ik hoop zeker tegen het einde want dat 
laatste weekend vier ik mijn verjaardag.
Ik ben bijna altijd jarig in de 
Paasvakantie, vind ik wel leuk!

Fijne dag!
☀️🌸☀️


 

25 opmerkingen:

  1. Leuke serie kerstkaarten heb je gemaakt, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaartjes met deze leuke afbeeldingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Drie schatten van kaartjes, schattig die kleine slimline kaartjes met die leuke plaatjes.
    Geniet van jullie's paasvakantie.
    Gezellig dat je er vandaag bij bent met een kaart voor de challenge
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kerstkaarten, Sarah
    Mooi gemaakt
    Jammer dat de paasvakantie beetje verregend is tot nu toe, maar toch maar genieten!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaarten met mooie plaatjes.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke serie kerstkaarten Sarah.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het zijn drie heel leuke kaarten geworden Sarah! hopelijk wordt het weer wat beter de komende dagen/week!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooie serie kaartjes met de leuke plaatjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt weer hele leuke kaarten gemaakt Sarah.
    Fijne dag en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooie serie kerstkaartje, leuk zo smal!
    Bedankt voor het meedoen met onze challenge bij 52WTC.
    Fijne Paasvakantie verder, ik kijk uit naar de meivakantie, die dan stiekem al in april begint....
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Sarah,
    Wat een leuke serie maakte je voor de uitdaging
    en ineens de voorraad aangevuld voor het eind van het jaar...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke serie !!!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie serie heb je gemaakt, gaat lekker weer 3 klaar.
    Hier een heerlijk zonnetje gehad vanmiddag komt vast wel bij jullie ook, we gaan duimen.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooie en fijne afgewerkte kaarten laat je ons deze week weer zien Sarah.
    Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel leuk deze kaarten met het hert en het vosje. Leuk met de rode cirkel en het groene lint.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat 3en mooie serie Sarah! Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. mooie kaartenreeks en wat heeft dat hert een prachtig gewei!
    Groetjes
    Nancy 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een geweldig gewei heeft dat hert, Sarah! Leuke kaartjes maakte je met je oude plaatjes. En geniet lekker van de Paasvakantie met elkaar. Toen ik klein was hadden wij ook Paasvakantie, maar nu is dat de meivakantie geworden.
    Bedankt voor je deelname aan onze uitdaging!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel leuke kaarten, goed dat je die plaatjes nog had.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nou daar kun je zeker niet omheen, om dat gewei. Wat een leuke plaatjes zijn het. Dat vosje is ook leuk.
    Ja ik schreef het al, he, dat wij dat vroeger ook hadden in Nederland, Paasvakantie. Ik denk dat het veranderd is toen we de vakantiespreiding kregen. Dan zat er tussen de paasvakantie en de laatste regio die zomervakantie kreeg zo lang dat de kinderen (en misschien de leraren ook? ) het bijna niet volhielden. En wij hebben hier geen 2 maanden zomervakantie natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. De plaatjes zijn nu de blikvanger op je kaart.
    Ik vind de keus om er niet teveel bij te doen juist heel mooi.
    Heerlijk, weer 3 kaarten erbij voor eind van het jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Drie leuke kerstkaarten met vrolijke plaatjes Sarah. Gezellig je weer te zien bij 52 WTC en n fijne Paasvakantie gewenst.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke kaartjes!! En heerlijk genieten van je paasvakantie met je kids.
    Fijn weekend!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Drie mooie kaarten met herten en vosje. De afbeeldingen komen mooi uit op dit design papier.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooie kaartjes heb je gemaakt Sarah. Natuurlijk vind ik het hertje het mooiste...Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah