dinsdag 4 juni 2024

Kaartje voor Joy



Voor Joy stipte ik dit kaartje
in vrolijke kleuren, want zij is 
iemand die bij iedereen een 
glimlach tovert.
Stipstijl had net een nieuw patroon
gelanceerd en dat heet
'Sparkling Joy'.
Het was dus voorbestemd om
dit patroon voor Joy te stippen.


Ik koos het kleurenrecept E 
van Stipstijl.
Hier is het kaartje in wording.
Joy haar naam staat er al
in schetspotlood op.


En dan was het kaartje klaar!
Happy birthday stempelde ik, maar
met alcoholstift ging ik er nog een 
keer over (het papier is vrij glad).
Ook Joy werd geschreven met
die zelfde stift, in de O kwam met
verf nog een hartje.

Ze berichtte me dat ze enorm blij was
met het kunstwerkje en met de 
mooie woorden die ik aan de
achterkant schreef.
Ze ging het kaartje koesteren.
De 'Joy' heeft zich vermenigvuldigd. 
💜

Fijne dag!




10 opmerkingen:

  1. Hey Sarah,
    Mooie kaart met een mooie gedachte...
    Daar doen we het voor hé!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kleurtjes.
    Dit kaartje heeft veel "JOY" en geeft dat ook door🥰

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooi kaartje voor Joy.
    Fijne dag en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een gave kaart gestipt in mooie kleuren en de tekst prachtig geschreven met de handlettering.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart Sarah!!
    En fijn dat hij zo vrolijkheid over kan brengen naar Joy!!
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat weer een mooi bericht bij je kaartje! En je kaartje is ook prachtig! Heel mooi patroon en je hebt er mooie kleuren voor gekozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel leuke, vrolijke kaart, mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig Sarah,
    Dit kaartje mooi gestempeld en mooi gehandletterd
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is zeker een hele mooie kaart, kunstwerk hoor al dat gestippel, moet maar geduld hebben voor zoiets.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Stippen, het staat nog steeds op mijn 'to do' lijstje.
    Wat een mooie kaart heb je ermee gemaakt, ziet er echt top uit!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah