vrijdag 14 juni 2024

Vandaag laat ik los * Handletteringschrift #12/5



Vandaag heb ik wat teksten voor
jullie die allemaal gaan over
het thema 'Loslaten'


Het geeft me rust om deze teksten
op te schrijven. 


De hele rechterpagina ziet er zo uit.


Hier schreef ik een tekstje en daarna 
maakte ik een zachte ondergrond 
met kleurpotloden.


De teksten van
'Brievenbusgeluk' vind
ik vaak heel treffend.
Het maantje tekende ik.


De hele linkerpagina ziet er zo uit.
Uit een boek dat de kinderen niet
meer moesten hebben,
scheurde ik de letters. 
De bloempjes knipte ik uit.


Hier een overzicht van de
hele pagina.


Hier nog een hele mooie tekst van
'Brievenbusgeluk'.


Nog een klein tekstje, dat de
essentie goed samenvat.


De pagina met de wandelweg vond
ik er goed bijpassen.

Er komt de laatste tijd weer veel 
op me af, even hier mee bezig zijn,
geeft me kracht en rust.

Het weekend staat voor de deur,
dus wens ik jullie alvast een 
mooi zonnig weekend.  ☀️

 

10 opmerkingen:

  1. mooie teksten heb je verwerkt
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie teksten heb je gehandletterd! Fijn weekend!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige teksten in handlettering.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank voor deze mooie teksten, ook die van afgelopen week, herken veel . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie teksten. Sterkte met wat er allemaal rond en met jullie gebeurt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach Sarah, het is nooit zorgeloos. En juist die mooie teksten geven hoop en kracht, schrijf je. Prachtig gemaakt en mooi om telkens even te lezen! Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig mooi gemaakt, Sarah
    En die teksten zijn zo waar inderdaad je zult moeten loslaten en doorgaan en dat geldt echt voor iedereen anders ga je ten onder, wat fijn dat je dit zo mooi kunt verwerken en combineren met je hobby, veel sterkte!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is prachtig Sarah en ook om even over na te denken, wat een mooie teksten en wat heb je het mooi verwerkt.
    Fijn weekend nog en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat fijn om zo van alles te kunnen verwerken. Echt heel mooi gedaan.
    En er komen hopelijk wel weer betere tijden. Dat wens ik je iig toe.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie teksten.
    Ik denk dat vele van ons zichzelf hierin herkennen en kracht kunnen krijgen van dit soort stukjes tekst.
    Heel mooi vertrekt in je boek.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah