vrijdag 21 juni 2024

Zomerkaartje voor Marfien



Vandaag start de zomer!
Als je naar buiten kijkt dan kun je 
nog twijfelen, maar niet als je dit
kaartje ziet.


Flamingo's op mijn kaartje en 
een tropische bloem, dat staat op
mijn kaartje voor moedige Marfien.


Ik vond bij mijn eigen gemaakte 
enveloppen de perfecte envelop bij
het kaartje. Altijd leuk!

Marfien kreeg het kaartje al aan.


Ik koop nog maar weinig knutselspullen,
maar de bloemen van Spellbinders 
stonden al enige tijd op mijn 
verlanglijstje. Samen met de vogels 
van Marianne design
heb ik mezelf even in de watten gelegd.
De kleine snijmal was een kadootje 
bij mijn aankoop. Blij mee!

Fijne dag!



8 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met het leuke flamingo papier en de leuke details
    veel plezier met je nieuwe aankopen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke zomerse kaart, met bijpassende envelop! Veel plezier met je nieuwe spullen! Hier komt de regen met bakken uit de hemel!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart. Echt zomers met de flamingos. Je hebt mooie aankopen gedaan. Kunt je weer even uitleven , met deze leuke bloemen en vogels

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tof kaartje , het staat al op de kast en zojuist brak de zon door. dat was bij jullie ook zo zag ik op buienradar
    we gaan genieten komende dagen . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wow Sarah!! Wat een leuke vrolijke kaart voor Marianne. En tof zo'n bijpassende envelop.
    En dat wordt echt een heerlijke zomer met die mooie bloemen en vogeltjes.
    Dat je er nog maar veel mee mag maken.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou , inderdaad en mooie en zomerse kaart. Het mag nu wel wat beter weer worden. Wat een mooie stansen, de bloemen van spelbinderS zijnsoordelen gaaf. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart voor Marfien. Leuk met de flamingo's. En je hebt jezelf goed verwend! Mooie spullen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Helemaal zomer hier op je blog wat een leuke kaart.
    Hier word je toch vrolijk van.
    Goed zo!! Jezelf af en toe verwennen met een leuk kadootje!! Mag en gewoon doen!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah