zondag 23 juni 2024

Volg je hart! * Handletteringschrift #14/5


Ik had nog een stapel oude gekregen
Flows liggen, ik scheurde er dingen
uit die me inspireerde en de
rest ging bij het oud papier.
Met de geselecteerde teksten 
maakte ik collages zoals deze.
Rond de cirkels en letters tekende 
ik met een zwart stiftje een randje.


Hier ook nog wat leuke teksten 
om ons zelf er doen te aan herinneren 
dat we mild moeten zijn voor onszelf.


De hele pagina oogt zo.


Ik kwam ook nog een oude
'Creatieve letters' tegen uit 2017.
Daar knipte ik ook wat dingen uit,
die ik mooi vond aangevuld met
prentjes uit de Flow.


Hier nog een beetje inspiratie voor
als ik zin heb om nog eens iets
te schilderen in combinatie 
met lettertjes.


De hele pagina ziet er zo uit.

Er zijn nog wat pagina's in de maak,
dus dit rubriekje wordt vervolgd.

Fijne zondag!

6 opmerkingen:

  1. Heel mooie pagina's zijn het. De quotes uit de Flows zijn vaak heel pakkend en je hebt er mooie collages van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dat zo leuk, die schriftjes van jou.
    Lijkt mij heerlijk om in te werken en zo fijn om af en toe in te bladeren en kijken wat je gemaakt hebt.
    De teksten geven en goed gevoel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan Sarah
    Toch leuk om zulke tijdschriften te bewaren
    Heb je nu profijt van
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel inspirerende teksten, zo te zien heeft het je al ontpanning opgeleverd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat je zo heerlijk kan ontspannen!! Gave pagina's.
    Fijne zonnige week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah