zaterdag 6 oktober 2018

Afgewerkte Naai-ufo's


In september werkte ik
 wat ufo 's af
(Unfinished objects )
die blijven liggen waren in
de grote vakantie.
Zo maakte ik 3 zomerse 
bloesjes voor mezelf.
Twee in stof met veertjes.


En eentje in fuksia
met een geborduurd 
bloempje erop.


Vanachter sluiten ze met
een striktouwtje waardoor
ze leuk getailleerd zijn.


Ik naaide ook enkele
broeken voor mezelf.
Deze is in zacht
 blauw linnen met een
rits in de zijnaad.


Deze broek in zwart linnen.
( Past leuk bij mijn
grijs veertjes bloesje )


Deze broek heeft
 een rits vooraan.


Als laatste maakte ik nog
een zacht groene broek voor mij
en een shortje voor Moriander,
Ik kreeg ze beide net uit een
lapje stof dat ik heel goedkoop kocht.
Toen had ik nog een minirestje over...
Wat ik daar mee maakte,
zie je morgen!

Wat waren jullie reacties
tof om te lezen, geeft me de zin
om echt vaker mijn travellbook
mee te nemen én te laten zien.

Geniet van het mooie
weer vandaag 🌞



9 opmerkingen:

  1. Ziet er allemaal weer erg leuk uit, Sarah. Toch fijn als je zo handig bent met de naaimachine!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker creatief bezig Sarah, zo tof om zelf kleding te kunnen maken! Jullie uitje naar Planckendael was zo te eien reuzeleuk, en jouw teken-travelbook, zeker volhouden!!!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, dat is prachtig Sarah, wat kan jij dat toch goed ! Ja hoor, blijven tekenen, dan kunnen wij blijven genieten ! Prettig weekend ! Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke outfits heb je voor jezelf gemaakt, jij kunt weer een poosje vooruit!
    Fijn weekend.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Met dit heerlijke nazomerweer kun je die mooie blouses zelfs nog dragen, nu.
    Knap gemaakt! Ben heel benieuwd wat je met je restje stof maakte...
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tof joh!!
    Je hebt gewoon en complete garderobe gemaakt voor jezelf.
    Dfie broek met mini short voor je zoon is leuk.
    Ik hou ervan, om alles op te maken, ben daarom zeer benieuwd naar je bericht van morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooie outfit heb je gemaakt kun je er weer even tegen.
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat ben je actief geweest Sarah! Zo leuk ook. Het model is vast erg leuk als je het aanhebt, met die strik op de achterkant.
    Ik ben benieuwd wat je met het restje hebt gedaan! Ik ga zo kijken of je al wat geplaatst hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ben jij handig! Heerlijk als je dan lekker nieuwe kleding hebt; ze zien er mooi uit! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah