donderdag 4 oktober 2018

Elke donderdag een kerstkaart # 40


Deze week maakte ik nog
eens een verse kerstkaart.
Daarvoor gebruikte ik
de schets van de 
Challenge van september
bij 52 WTC.


Een leuke schets!


Ik koos voor niet traditionele
kerstkleuren.
Het papier en de stempel
zijn oldies van het Kruidvat.
( Wat ik heb ik hier al
veel mee gemaakt 😉 )

Vandaag hebben de kinderen
geen school.
Aranka is nog op reis,
Nomi is uit logeren.
Oma, de boys en ik gaan
naar Planckendael.
Het wordt een prachtige
herfstdag, dus dat komt goed!

23 opmerkingen:

  1. Ik vind het prachtige kleuren. Kerstkaarten hoeven niet altijd in het rood met groen.
    Veel plezier vandaag!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk.
    De sketch is goed herkenbaar, maar toch vind ik dat je er heel erg je eigen draai aan hebt gegeven.
    Fijne dag, ik ben ook vrij, maar de kinderen niet, ik pas dus op Lila vandaag😊

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gespeeld met de schets Sarah!
    Veel plezier in Planckendael, tof dat je mama ook meegaat, wordt vast een mooie dag samen!
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een erg leuke kerstkaart, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. helemaal leuk kaartje, geslaagd en mooi
    grtjs,martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje volgens de sketch, leuk! Bedankt voor je deelname aan onze challenge op het 52WTC blog.
    Veel plezier met de jongens en je moeder vandaag!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart in deze kleurtjes. Veel plezier in Plankendael, het zal daar prachtig zijn met dit mooie herfstweer.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kerstkaart, de schets is nog steeds heel herkenbaar, bedankt voor het mee doen bij 52 WTC.groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel toffe kleurtjes Sarah! Fijne dag xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. super leuke kaart heb je met de sketch gemaakt.

    Bedankt voor je deelname bij 52WTC
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die 'let it snow' maakt het helemaal af !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel erg leuk Sarah. EN een fijne dag gewenst, maar dat zal vast lukken. Had je al gezien dat je in onze top 3 stond bij 2Sisters?
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erg leuke kerstkaart,Sarah.Het is een schattig hertje.

    Gr,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk kerstkaartje Sarah!
    Veel plezier vandaag.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. EEn mooie kerstkaart in niet alledaagse kerstkleuren maar toch heel, heel mooi !
    groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Weer een hele leuke !!!!!
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heeeel mooi dit kerstkaartje Sarah...wat heb je die sketch prachtig uitgewerkt....
    TOP!!!
    en dan wil ik ook jou heeeeel hartelijk bedanken voor het leuke opkikkerkaatje dat je me stuurde....Ik zag al aan de envelop dat die van jou was...heel herkenbaar die leuke zelfgemaakte enveloppen
    Het doet me zo goed dat jullie zo meeleven..het maakt het zeker draaglijker..maar de onzekerheid is groot...en soms maakt het dan heel moeilijk
    zeker morgen , dan gaan we mijn zwager begraven... een beladen dag ...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een heel mooie kaart Sarah, prachtige kleuren ! Ik hoop dat je van je dagje Planckendael hebt genoten ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hey Sarah,

    Wat een leuke kerstkaart naar voorbeeld van de sketch...
    Hopelijk hadden jullie een fijne dierendag in Plankendaal...
    Het weer was er alvast super voor!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooi kaartje Sarah! Ik heb dat papier volgens mij ook van Kruidvat. Al jaren en jaren! EN nog steeds niet op. Je hebt vast een mooie dag gehad en er komen er nog een paar aan, volgens mij. Geniet ervan. Buiten zijn geeft energie!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een leuke kaart heb je gemaakt zo te zien hebben jullie een toffe dag gehad
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Erg leuke kaart in deze kleuren.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah