vrijdag 5 oktober 2018

Planckendael en Travelbook



Wat een weer gisteren!
Zalig 🌞
We deden in Asia een
speurtocht met een 
opdrachtenblad.


We leken wel echt op reis.


Het hoogtepunt in Planckendael 
is voor hun altijd de trein.
Daar spelen ze dan altijd zo 
leuk in en dat is tof om te zien.



Terwijl de jongens zich vermaakte,
tekende ik wat.
Ik heb me voorgenomen om
op uitstapjes een Travelbook 
mee te nemen.
Het was lang geleden dat ik
nog zo schetste.
( Van toen ik in het middelbaar
beeldende kunsten studeerde )
Het is een kleine impressie 
van de dag.
Het perspectief zit helemaal
 niet juist,
maar het was leuk!

Bedankt voor jullie reacties,
blogrondjes maken lukte me zo slecht.
Ik ben nog steeds minder van 
energie, vaak lig ik voor
22 u al mijn bed in.
Maar jullie blijven zo trouw
komen kijken en reageren, 
sommige verwittigen
mezelf als ik ergens een plekje 
verover heb. Dank !


Zo sta ik met mijn schaapje 
op nr. 1 bij
2 Sisters on the blog.


Weer een badge erbij 👍

10 opmerkingen:

  1. Zo te zien hebben ze het wel naar hun zin gehad, leuk zeg! En wat leuk dat je het uitstapje hebt getekend, knap hoor! Gefeliciteerd met je winnende kaartje. Ik wil jou bedanken voor je super lieve verjaardagspost, wat een schattig herfstachtig kaartje!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke foto´s van jullie dagje uit, Sarah. Ziet er zo gezellig uit. Goed idee om je Travellerbook mee te nemen, dat wordt een boek vol mooie herinneringen op deze manier.
    En natuurlijk ook gefeliciteerd met je winnende kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om te zien dat je het schetsen weer oppakt! En lijkt me leuk om daar te dwalen met de kids... Fijn weekend alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk, zo'n uitstapje naar Azié in je eigen buurt...
    en zo'n travelbook om in te schetsen is ook een leuk idee!
    Sterkte met je energie!
    Lieve groet,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow wat tof zo'n leuke dag. Heerlijk genieten van het lekkere weer. Hebben wij net ook gedaan.
    En super weer gewonnen!!
    Fijne dag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh Sarah, wat tof, dat jullie zo'n leuke tijd hadden in Planckendael en je tekening is prachtig ! Proficiat met je winnende kaart ! En doe maar kalm aan hoor, rust zoveel mogelijk. Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kan ook zo genieten als mijn kinderen zich zo goed vermaken.
    Ze zeggen altijd "Als kinderen een leuke dag hebben, hebben ouders dat ook", dat is zeker waar.
    Ik vind je schets heel mooi, ik doe het je zeker niet na, knap hoor.
    Goed idee om je boek steeds mee te nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke foto's! Het is lang geleden dat wij in Plankendael waren. Wat kun jij mooi schetsen Sarah, leuk om zo'n naslagwerk te maken van jullie uitstapjes. Gefeliciteerd met je winnende kaart.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tof zo'n travelbook en heel leuk om daar leuke uitstapjes in vast te leggen met een schets of handlettering. Prachtig gedaan een kunst op zich.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk om zo samen van het laatste mooie weer te genieten. Prachtige tekening in je Travellerbook, leuk om zo herinneringen te bewaren. Gefeliciteerd met je winnende kaartje.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah