woensdag 31 oktober 2018

Kleurenkaartenteam: Lichtblauw - Paars


Deze keer was ik vrij snel na de 
oproep klaar met mijn kaartje, 
want het zijn kleurtjes die ik
graag gebruik.
Ik koos voor bloempjes en 
een mooie tekst van SU!
Ik dien hem in bij de
 De Egel # 66 ' quote '



Ik vind het zelf een heel leuk
kaartje geworden in deze
kleurencombinatie.

Ik ga zeker komen kijken bij
alle andere deelnemers van 
het KKT van Martina
Maar wellicht gaat me dat
 vandaag niet lukken.
Vanmiddag gaan we weer 
naar de cinema.
Daarna zal het hier extra druk zijn.
De meisjes gaan naar een 
Halloweenparty en er blijven 2
kinderen extra slapen.
 De jongens en ik hebben nog
 een Halloweenwandeling op
de agenda.

👻🕸️🕷️🎃


30 opmerkingen:

  1. Ha, ha, hier mijn eerste "oh, ja" kaartje, ergens op zolder ligt nog van dit papier . . . Je hebt er een vrolijk kaartje mee gemaakt
    Je Nijlpaardkaart is ook al zo gezellig, leuk met de restjes papier

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje, helemaal in balans! Lekker vakantie jullie, veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart.
    Staat heel erg in contrast met je plannen voor vandaag.....Dit kaartje straalt rust, romantiek en gezelligheid uit, Halloween is vooral griezelen en heftige dingen....hihi, succes vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje Sarah!! Gaaf geworden.
    Ik vind je hippo ook zo leuk net als je boodschappentasjes en het liedjes mandje zo is helemaal te gek. Zo'n leuk idee. Je wordt zo de liefste voorleesjuf.
    Had je zag twee beren bropdjes smeren al en zag twee koeien bootje roeien en zag twee slangen de was ophangen.
    Fijne week!! Tot het volgende KKT (en vast nog wel weer eerder!)
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kaartje met deze papiertjes in KKT kleuren! Zo te zien heb je echt een Halloween dagje vandaag met de kinderen. Wat gezellig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuke bijdrage voor het KKT, prachtige kaart.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuke kaart, Sarah.
    En een gezellige dag gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. haha, wat een leukerd ! heb dat papier dus ook nog... helemaal niet aan gedacht... mooi kaartje is het zo geworden.
    Hier alles 'rustig', straks concertje van George Ezra =)
    fijn dat je weer van de partij bent deze maand !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is zeker en heel mooi kaartje en ik kan me indenken dat je er blij mee bent. Mooie quote ook. Dank je voor het meedoen bij de Egel.
    Gezellig klinkt het allemaal zeg! Lekker om even te ontspannen, met de kinderen. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk om iets te kunnen maken in kleurtjes die jouw favoriet zijn! Schattig kaartje met deze bloemetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Sarah, wat een mooie frisse kaart ! Heel mooi en fijn afgewerkt.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Kennelijk de juiste papiertjes gevonden.Is mooi geworden op deze manier. Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart voor het KKT.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi kaartje met hele gave tekst!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo te lezen heb je een drukke maar gezellige dag achter de rug Sarah de vakantie wordt goed ingevuld! Je kaartje en tekst zijn prachtig.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. prachtige kaart voor het KKT!
    Jij bent ondertussen vast helemaal in Halloweensfeer! BOO!
    Fijne griezelige avond...
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geweldig mooi kaartje heb je in deze kleurtjes gemaakt Sarah...alles heel leuk gecombineerd...
    en het zal vast een gezellige halloweendag en avond geweest zijn...

    lieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je kaartje is heel erg leuk geworden Sarah!
    Groetjes en nog veel plezier samen,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zo, jij had ook een drukke dag gisteren, Sarah! Ik vind je kaartje erg mooi, ik kan zien dat je graag met deze kleuren werkt. Mooi papier ook.
    Voor mij was het echt een uitdaging.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. het is me gisteren niet meer gelukt om een kijkje te nemen p je blog. Je kaartje vind ik heel mooi.
    fijne dag nog
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hey Sarah,

    Ben wat later maar een optreden van Niels de Stadsbader in 't sportpaleis en de olifantjes namen al mijn tijd in beslag...

    Wat een lief kaartje maakte je voor het KKT van deze maand!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke kaart Sarah, met een prachtige tekst. Fijn dat je met de uitdaging van de Egel meedoet. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel mooi en lief kaartje!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een prachtig kaartje is het geworden
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hé, dit zijn echt wel jouw kleuren. Heel tof gedaan. Geniet nog van de laatste uurtjes vakantie...
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een heel mooie kaart Sarah, prachtig papier en kleuren ! Intussen is de 'drukke' vakantieweek al voorbij, wat gaat de tijd toch snel ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah