vrijdag 15 februari 2019

Fluitzak


Van een oefenlapje van
mijn breimachine maakte
ik een fluitzak.


Hier zie je de voor en
achterkant.


Hadden jullie gisteren een
fijne 💕 dag?
Ik maakte traditie getrouw
gisterenmiddag lekkere lasagne.
Het kleine rondje maakte ik
voor mijn mama, dat is ze overdag
komen halen.
Ik wou haar eerst graag uitnodigen
om hier te komen eten, maar
donderdag is onze vaste zwemavond
en dan eten we later als gewoonlijk.
Na het zwemmen konden de
schaaltjes direct in de oven
en ik wist dat mijn mama bij haar 
thuis ook kon genieten van een
liefdevolle maaltijd.






13 opmerkingen:

  1. Goed idee om zo'n proeflapje te gebruiken als blokfluitzakje.
    En wat zal de lasagne lekker gesmaakt hebben. Ziet er heerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er leuk uit Sarah!
    De lasagne ziet er goed uit, hopelijk heeft hij ook gesmaakt! Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan van een proeflapje. EN lief dat je ook lasagne voor je moeder maakte.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er leuk uit. Dat werd vroeger heel vaak gemaakt. Haken, breien of van stof.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Handig, zo'n fluitzak! Je had gisteren hetzelfde op het menu staan als bij ons. Lekker, he?!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Niets weggooien en dit proeflapje is schattig. Goede bestemming.
    Mmm, lasagne..... lekterrrr.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk zo´n fluitzak en de lasagne zal vast gesmaakt hebben!
    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Sarah,
    wat heb je een mooie blokfluitzak gemaakt. Nog wel van een proeflapje. Mijn lasagne van vandaag zag er hetzelfde uit. Heerlijk gesmuld.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ha,ha, daar is het antwoord op mijn vraag, heel leuke patroontjes op deze fluitzak, zo hebben proeflapjes nog een doel.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi gemaakt,die fluitzak ! En de lasagne ziet er lekker uit, dat zal smaken na het zwemmen ! En je moeder kon ook genieten ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een leuke blokfluitzak, ik hoop dat de lasagna heeft gesmaakt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van alle markten thuis, wat leuk gemaakt!
    En de lasagne ziet er heerlijk uit, lief dat je voor je moeder ook een schaaltje hebt gemaakt.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah