vrijdag 22 februari 2019

Hello


Vorig jaar kreeg ik van Margo
allemaal stempelafdrukjes
 van visjes van Su.
Toevallig waren er drie kleurtjes
die perfect passen bij het mooie
papier van de Action.


De Hello tekst is ook van Su.
Samen met de visjes plakte ik alles
op zwart papier en knipte het
met een randje netjes uit.
Nog wat blinkende dots erop en 
met dit kaartje kan ik weer
een kanjer blij maken.

Zo meteen op controle 
in het ziekenhuis.
Ik neem een haakwerkje mee,
want woensdag was het 
veel wachten.
Het oog ziet er al beter uit,
ik ben blij dat ik woensdag zo
snel heb ingegrepen.
Benieuwd wat ze zeggen als
ze vandaag met al hun
 apparatuur kijken.
Een oog is zo kwetsbaar, dat heb
ik wel geleerd en zeker bij Nomi.
We zullen altijd alert 
moeten blijven.

Fijne dag!

13 opmerkingen:

  1. Een mooi kaartje met de visjes Sarah. Succes zo in het ziekenhuis hopelijk zijn ze tevreden en valt de wachttijd mee.

    Goed weekend,
    Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kanjerkaart, Sarah.
    En sterkte in het ziekenhuis vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk vrolijk bijna zomers kaartje...leuk die kleine visjes....
    Succes vandaag bij de oogarts.

    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje, wat een mooi papier! Leuk dat het zo bij de kleuren van de visjes die je kreeg past!
    En wat akelig, dat Nomi een terugval heeft met haar oog. Dat had ik nog even gemist, ik hoop dat bij de controle vandaag alles in orde was!
    Veel sterkte in elk geval.
    Lieve groet,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook ik was helemaal weg van dit blok, ga er binnenkort mee aan de slag. Heb ik nu vast een mooi voorbeeld :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt een kaart met een hele mooie 'flow'! En mooie kleuren! Fijn weekend alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, wat een mooi kaartje, prachtig papier en leuk idee, die visjes met een zwart randje ! Wat een geluk, dat Nomi's oog al wat beter uitziet, ik blijf duimen voor een volledig herstel ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gaaf kaartje, erg tof!
    Ben benieuwd hoe het Nomi is, laat het bij het volgend blogberichtje even weten?
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk die visjes Sarah!
    Hoop dat alles goed is met het oog.
    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig zeekaart. Hopelijk is alles goed gegaan in het ziekenhuis.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat blok heb ik ook gekocht. Jij heb er een geweldig kaartje mee gemaakt. De visjes Pasen er inderdaad heel goed bij.
    Hopelijk is de controle vlug gegaan en de uitslag positief.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een superleuke kaart heb je gemaakt! Ik hoop dat je niet te veel hebt hoeven haken, ga ik vast lezen...

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah