woensdag 6 februari 2019

Voor jou


Nog een kaartje voor een
Kanjer, een meisje van
bijna 8 jaar.


De lieve stempeltjes
van MFT en de zachte kleurtjes
zullen haar wel bevallen.
Ik gebruikte de techniek
paperpiecing.
Het konijn en het beertje 
stempelde ik op Kraft.
De trui op wit papier, waarvan
ik de streepjes inkleurde.
1 armpje plakte ik er dan
weer op.
Zo eenvoudig maar 
zo'n tof effect.

Vandaag een drukke
Vrijwilligerswerkdag.
In de ochtend voorlezen
aan de allerkleinsten.
Vanavond geef ik weer een
workshop in het jongerencentrum.


Verslagje komt nog wel!
We hebben weer een zieke in huis.
Gelukkig een grootje zodat ik mijn
Vrijwilligerswerk niet moet afzeggen,
dat vind ik altijd heel vervelend.
Lente, kom je bijna?
We hebben je zo nodig...

6 opmerkingen:

  1. Schattig kaartje, mooi effect met het paperpiecen!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg lief kanjerkaartje, Sarah.
    Fijne dag en beterschap voor de zieke!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje Sarah, leuk gemaakt!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattige kaart, mooie zachte kleuren ! En je hebt weer een drukke dag, maar je bent goed bezig. Beterschap voor de zieke, ja, ik verlang ook al naar de lente.... Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel lief kaartje! En van mij mag de lente ook komen hoor!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah