zaterdag 23 februari 2019

Labeltjes, kadootjes en naaiwerkjes


Kijk hoe schattig deze kikkers 
van Lawn Fawn op deze labeltjes.
Ik moest ze maken,
lees maar verder...


Ik naaide vorige zomer 
voor mijn boys twee
kikker T shirts.
( kijk HIER )
Vriendjes vonden hem
ook leuk en ik kon juist
de laatste stof er van kopen.
Ik maakte er in november
3 nieuwe.


Om de T shirts uit elkaar te
houden naaide ik initialen 
op het nekboordje.
Eentje is voor Moriander in
een maatje groter, dan hij al had.


De andere zijn voor zijn vriendjes
en daar moesten dus de kikker
van Lawn Fawn bij.


Ook mijn inpakpapier met
kikkers past er perfect bij.
Vandaag geef ik de kadootjes af
aan de mama's, beide goede
vriendinnen.
Eentje is jarig en geeft
een feestje.


Voor haar maakte ik het kleine
zakje en voor haar dochter een
lapje waar je ook boterhammen
kan in bewaren.


Samen pakte ik ze mooi in
met nog meer eigen labels.


Ik lijk wel de kerstman vandaag.
De naaiwerkjes naaide ik al veel
eerder, de kikkerlabels en het 
inpakken deed ik gisteren na
het ziekenhuis.
Het ging vlot en alles zag er
 weer veel beter uit.
Voorlopig hoeven we niet meer
te komen en weten we wat we
moeten doen.
Dat is een snelle omkeer
deze keer, wellicht omdat ik zo
snel handelde.

Vandaag dus een feestje...
Mijn vriendin organiseert een
vrouwendag met een wandeling
in het arboretum en een winterpicknick.
No kids allowed!
Rust, natuur, goede gesprekken,
dat is echt wat ik nodig heb.
Ik moet me de laatste tijd vooruit
trekken, ik snak zo naar rust,
maar die vind ik heel slecht.
Deze dag zal me vast
heel veel deugd doen.

Fijn weekend!


13 opmerkingen:

  1. Wat knap gemaakt weer, stuk voor stuk heel mooie en bruikbare cadeautjes! Heel veel plezier vandaag, probeer je welverdiende rust te vinden en geniet ervan!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er allemaal weer super leuk en lief uit, Sarah.
    Fijn dat de uitslagen allemaal goed waren in het ziekenhuis. En voor vandaag een fijne dag gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben blij dat het met Nomi beter gaat. En wat prachtige geschenken en leuke labels, super gedaan ! Ja, jij denkt altijd aan anderen, zo lief van jou, maar je moet ook eens aan jezelf denken ! Geniet van deze ME-dag ! Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zullen de ontvangers blij zijn met deze leuke cadeautjes! En allemaal zo leuk en feestelijk ingepakt! Geniet vandaag van je dag zonder kinderen en het mooie weer!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hoop dat je vandaag de nodige energie uit het vrouwenuitje hebt weten te halen, hopelijk met een heerlijk zonnetje erbij. En wat een verwennerij met mooie labels.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke spullen heb je gemaakt, ze zullen er vast blij mee zijn.
    geniet van je kidsvrije dag, de natuur en de babbels, de rust vind je wel terug, geef het tijd.
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je een mooie dingen gemaakt! De kikkershirtjes zijn superleuk. Zo gezellig hoe je alles hebt ingepakt en van labeltjes hebt voorzien. Ik hoop echt dat je vandaag tot rust gekomen bent. Fijne zondag alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat zijn je labels leuk geworden, ben sinds kort helemaal fan van Lawn fawn mooie pakjes heb je gemaakt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weer voor iedereen bezig geweest dus. Wat leuk allemaal en wat een creativiteit. Complimenten.
    Dat het in het ziekenhuis ook goedwas bij de controle, geeft denk ook weer rust.
    Nu jij nog. Rustig aan en aan jezelf denken. Bedenk wat echt nodig is op een dag en de rest even slippen. Toi, toi, toi.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat mooi gemaakt allemaal en met zoveel zorg ook.
    Het inpakken is een kadootje ip zich!!
    Pas je goed op jezelf, misschien eens een dag (hele dag!!) hulp vragen en bijslapen of echt iets voor he zelf gaan doen.
    Anders loop je jezelf voorbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jij was echt beladen met mooie giften! Leuk om kikkers in zo veel vormen te zien! En blij dat het weer de goede kant opgaat met je dochter! Fijn weekend verder; geniet ze!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah