dinsdag 26 maart 2019

Doosjes en zakjes dinsdag #10


Vandaag ben ik er met
een doosje.
Ik maakte het met tweezijdig
stevig papier van de Action.


De lieve muisjes kleurde
ik in met copics.


Het doosje gaat van boven 
open en je kan ze makkelijk 
plat bewaren.
De inspiratie heb ik
van het blog van Pootles.
 De maten, de scores en
een filmpje vind je
HIER

Mijn diertjes van MD zijn
uit hun winterslaap.
Als ik klaar ben met de
 doosjes-zakjes-dinsdag
dan zijn zij weer aan de beurt.


Gisteren had ik last van apekuren!
( De snijmal van het aapje mocht ik
lenen van Margo. Dank je! )
Ook maakte ik een kaartje
voor het KKT.
Tot morgen dus!


13 opmerkingen:

  1. Een leuk doosje Sarah met deze lieve muisjes.
    Fijne dag,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend leuke en lief doosjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk doosje voor lieve cadeautjes :-), en die apen? we zien ze vast binnenkort terug

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk met de muisjes! En je hebt je goed uitgeleefd met de aapjes, dat belooft weer veel leuks...
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gaaf doosje met die schattige muisjes. En dan die verzameling apen, dat wordt nog wat!
    Hartstikke leuk!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geen rood knuffelaapje voor het Kkt?
    Fijne avond
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aah, wat een leuk en lief doosje.
    Zo, wat een vrolijke aapjes boel. Druk bezig.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel mooi doosje en je apekuren mogen er ook zijn, die zien we binnenkort nog wel eens als je ze verwerkt hebt.
    Groetjes, tot morgen met de KKT.
    Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk doosje en de muisjes staan er zo mooi en lief op!
    Benieuwd waar die apen heen geslingerd zijn! We zullen ze zeker weldra zijn verschijnen? Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Plat bewaren..... dus je maakte het voor je voorraad?!
    Dat komt vast gauw eens van pas.
    Mooi papier zeg.
    Ben benieuwd naar je volgende bericht!
    En die aapjes..... hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk doosje! Ik zie dat je ook een vilten aapje hebt gemaakt. Dat is echt een leukerd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, heel leuk doosje! Maar die aapjes! Helemaal leuk! Ik moet mijzelf eens een middag rust gunnen om ook de diertjes vast te stansen en in elkaar te zetten! Is natuurlijk superhandig om ze alvast klaar te hebben!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah